hallo heren
zoals topic titel al beschrijft een redelijke pc met performance te over voor cnc 3
laat het spontaan afweten in het heetst van de strijd, dit wat vreemd is omdat hij het hiervoor
nooit gedaan heeft... het uitvallen dan he
wat houd dat uitvallen dan in..... nou euh niets.... eigenlijk
gewoon spontane reboot geen scherm helemaal niets, zwart en xp scherm thats it
ik heb zojuist een 32'' hd scherm op dvi aangesloten en sindsdien doet hij het
enigste verschil is dus resolutie verhoging en scherm..... verder compleet niets boeiends
alhoewel ik dat niet helemaal zeker weet omdat cnc 3 er al een tijd niet in heeft gezeten
wel weet ik dat het voorheen als een zonnetje gedraait heeft
op mijn ati radeon hd 4850
wat heb ik al getest..... diverse soorten temp software waar alleen eversoft het deed
alhoewel ik de resultaten in twijfel trek just a hunch zegmaar
weten jullie of er een stress test is die a mijn temps kan confirmen heb er al wat geprobeerd namelijk
en die deden niets of zou het helemaal niet aan de stress van me pc liggen
ik weet vrij veel maar dit gaat me echt mijn pet te boven..... by the way... cleanen is niet het antwoord
dat was aanpak nummer 1 namelijk
bvd enzo
zoals topic titel al beschrijft een redelijke pc met performance te over voor cnc 3
laat het spontaan afweten in het heetst van de strijd, dit wat vreemd is omdat hij het hiervoor
nooit gedaan heeft... het uitvallen dan he
wat houd dat uitvallen dan in..... nou euh niets.... eigenlijk
gewoon spontane reboot geen scherm helemaal niets, zwart en xp scherm thats it
ik heb zojuist een 32'' hd scherm op dvi aangesloten en sindsdien doet hij het
enigste verschil is dus resolutie verhoging en scherm..... verder compleet niets boeiends
alhoewel ik dat niet helemaal zeker weet omdat cnc 3 er al een tijd niet in heeft gezeten
wel weet ik dat het voorheen als een zonnetje gedraait heeft
op mijn ati radeon hd 4850
wat heb ik al getest..... diverse soorten temp software waar alleen eversoft het deed
alhoewel ik de resultaten in twijfel trek just a hunch zegmaar
weten jullie of er een stress test is die a mijn temps kan confirmen heb er al wat geprobeerd namelijk
en die deden niets of zou het helemaal niet aan de stress van me pc liggen
ik weet vrij veel maar dit gaat me echt mijn pet te boven..... by the way... cleanen is niet het antwoord
dat was aanpak nummer 1 namelijk
bvd enzo