Hallo,
ongeveer een jaar geleden heb ik voor een kennis van mij een computer in elkaar gezet. Prima ding!
Echter geeft hij de laatste tijd een hele rare kuur met opstarten.
Probleem: Als de computer lang uit heeft gestaan en je wilt hem weer aanzetten, dan hoor je geen 'piepjes' en gaat er ook geen signaal naar de schermen en randapparatuur.
Echter als je de computer even 5 min. warm laat lopen, en daarna even uit en weer aanzet, dan start hij wel op en krijgen de schermen en ander randapparatuur een signaal.
Wat de precieze hardware van de PC is weet ik niet meer. Ik weet alleen dit;
De kast: Coolermaster Mystique
Processor: Intel Pentium Core 2 quad 2.83Ghz
Videokaart: Geforce 9400GT
Verder weet ik niet meer wat er precies inzit en ben niet heel ervaren met problemen.
Is er iemand die iets herkent?
Alvast bedankt,
Jason
ongeveer een jaar geleden heb ik voor een kennis van mij een computer in elkaar gezet. Prima ding!
Echter geeft hij de laatste tijd een hele rare kuur met opstarten.
Probleem: Als de computer lang uit heeft gestaan en je wilt hem weer aanzetten, dan hoor je geen 'piepjes' en gaat er ook geen signaal naar de schermen en randapparatuur.
Echter als je de computer even 5 min. warm laat lopen, en daarna even uit en weer aanzet, dan start hij wel op en krijgen de schermen en ander randapparatuur een signaal.
Wat de precieze hardware van de PC is weet ik niet meer. Ik weet alleen dit;
De kast: Coolermaster Mystique
Processor: Intel Pentium Core 2 quad 2.83Ghz
Videokaart: Geforce 9400GT
Verder weet ik niet meer wat er precies inzit en ben niet heel ervaren met problemen.
Is er iemand die iets herkent?
Alvast bedankt,
Jason