Via welke methoden / met welke tool is het mogelijk een overzicht te genereren van mappen en de bestanden daarin?
Vaak is de gebruiksaanwijzing op een CD-ROM ook als een soort gelijke methoden opgebouwd.
Zelf heb ik al gezocht met termen als; mapstructuur als website weergeven.
Zo kwam ik ondermeer de volgden informatie tegen:
Ik kwam dit tegen:
Klik1
Waarmee mappen als een file size viewer worden weergeven
Ik zoek iets zoals dit plaatje laat zien:
Klik2
Dus een overzicht met alle mappen en de bestanden daarin. Het mooist zou zijn als de bestanden ook meteen te openen zijn.
Voor de beeldvorming:
Klik3 Zie de linker kant onder Dreamweaver CS4 gebruiken
mappenstructuur in tekst bestand opslaan:
Klik4
Dit heb ik ook nog gevonden, opzich heel handig maar niet wat is zoek. Bovendien zou voor iedere nieuwe map het bestandje op nieuwe gegenereerd moeten worden om het overzicht compleet te houden.
Het zou handig zijn als vanuit de weergaven meteen de bestanden geopend kunnen worden of bv met CTR+ENTER naar Windowsverkenner gaan om daarmee de bestanden te zien.
Alvast bedankt.
Vaak is de gebruiksaanwijzing op een CD-ROM ook als een soort gelijke methoden opgebouwd.
Zelf heb ik al gezocht met termen als; mapstructuur als website weergeven.
Zo kwam ik ondermeer de volgden informatie tegen:
Ik kwam dit tegen:
Klik1
Waarmee mappen als een file size viewer worden weergeven
Ik zoek iets zoals dit plaatje laat zien:
Klik2
Dus een overzicht met alle mappen en de bestanden daarin. Het mooist zou zijn als de bestanden ook meteen te openen zijn.
Voor de beeldvorming:
Klik3 Zie de linker kant onder Dreamweaver CS4 gebruiken
mappenstructuur in tekst bestand opslaan:
Klik4
Dit heb ik ook nog gevonden, opzich heel handig maar niet wat is zoek. Bovendien zou voor iedere nieuwe map het bestandje op nieuwe gegenereerd moeten worden om het overzicht compleet te houden.
Het zou handig zijn als vanuit de weergaven meteen de bestanden geopend kunnen worden of bv met CTR+ENTER naar Windowsverkenner gaan om daarmee de bestanden te zien.
Alvast bedankt.