Laptop Toetsenbord bevestiging kapot

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-05 19:17
Hallo,

Ik heb een klein probleem. Een tijdje geleden heb ik mijn laptop toetsenbord schoongemaakt. Dit heb ik gedaan door alle toetsen eruit te halen en daarna alle haren en dergelijken eruit te verwijderen. Alleen ben ik bij het loshalen van de toetsen een beetje onhandig geweest, want sommige van de clipjes waarmee de toetsen aan de laptop vast zitten die zijn kapot gegaan. Ik zit nu met enkele half vastzittende toetsen. Verder is het ook een custom toetsenbord met 4 hotkeys voor programma's. Dus een nieuw toetsenbord bestellen gaat ook lastig.

Weet iemand waar ik eventueel nieuwe clipjes zou kunnen bestellen?

mvg,

Wortie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Zou dan vooral helpen als je vermeldt welke laptop je hebt ;) Misschien eens naar de fabrikant bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-06 15:34

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Of zoek ff op Marktplaats of op Google naar een vergelijkbare laptop; mogelijk is er een kans dat iemand een defect model verkoopt (dus kapot beeldscherm of overleden CPU). Dan haal je daar netjes de hele keyboard-unit uit en schroef je die in je eigen laptop.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-05 19:17
Ik heb de fabrikant net een mail gestuurd, want als ze bereikbaar zijn per telefoon ben ik net naar mijn werk.

Ik heb een XXODD XNI70d

Zitten de meeste laptop toetsen eigenlijk op een vergelijkare manier in elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-06 15:34

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Wortie schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 20:45:
Zitten de meeste laptop toetsen eigenlijk op een vergelijkare manier in elkaar?
Vaak wel; ook veel full-size keyboards (zoals de Logitech Ultra-serie), heeft "gewoon" notebook-toetsen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof