Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Veel sites raar Font meestal Dik

Pagina: 1
Acties:

• SunStealer
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-01 16:26
Sinds een tijdje zijn een aantal sites (Google en ook tweakers) met een raar font. Normaal gezien is zijn de Google resultaten niet dik gedrukt.
Nu heb ik dus zitten googlen en heb ik ook een oplossing gevonden (arial opnieuw installeren) http://forums.cnet.com/5208-12546_102-0.html?threadID=309320

Maar dit werkt alleen de ene sessie. Als ik me pc de volgende keer weer aandoe dan is Google gewoon weer dik gedrukt.

Ik heb Windows 7, Firefox, AVG.

Ik heb ook geen virus (ik heb me pc meerdere malen gescanned met allerlei programma's en ook met Hitman Pro).
Of het virus zou ondetecteerbaar moeten zijn...

Heeft iemand een idee? :-(

Verwijderd

SunStealer schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 20:03:
Sinds een tijdje zijn een aantal sites (Google en ook tweakers) met een raar font. Normaal gezien is zijn de Google resultaten niet dik gedrukt.
Nu heb ik dus zitten googlen en heb ik ook een oplossing gevonden (arial opnieuw installeren) http://forums.cnet.com/5208-12546_102-0.html?threadID=309320

Maar dit werkt alleen de ene sessie. Als ik me pc de volgende keer weer aandoe dan is Google gewoon weer dik gedrukt.

Ik heb Windows 7, Firefox, AVG.

Ik heb ook geen virus (ik heb me pc meerdere malen gescanned met allerlei programma's en ook met Hitman Pro).
Of het virus zou ondetecteerbaar moeten zijn...

Heeft iemand een idee? :-(
Ik heb ook last van dit probleem. Een oplossing is om bijvoorbeeld MS Office te repareren. Ga naar Configuratiescherm > Programma's > selecteer MS Office > selecteer repareren. Volgens mij worden nu ook de missende en/of corrupte fonts gerepareerd. De fonts die MS Office gebruikt zijn dezelfde als die je nodig hebt voor een correcte weergave van websites.

Voor extra zekerheid naast je virusscanner kun je ook gebruik maken van een zogenaamde antivirus web scanner. Voorbeelden zijn Kaspersky (helaas momenteel niet beschikbaar), ESET NOD32 en Trendmicro.