Een leven zonder feesten is als een verre reis zonder logement (Demokritos ca. 500 B.C.)
&Creative
Gewoon tekenen in flash met een tablet? Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?
Je moet niet verwachten dat als je een paar tekeningetjes op papier maakt dat je dat door een programma haalt en er een kant en klare animatie uit komt rollen natuurlijk. En met flash, kan dit gemakkelijk. Keyword, masking.
Je moet niet verwachten dat als je een paar tekeningetjes op papier maakt dat je dat door een programma haalt en er een kant en klare animatie uit komt rollen natuurlijk. En met flash, kan dit gemakkelijk. Keyword, masking.
Ah; de "waar vind ik software waarmee ik met 1 druk op een knop geweldig een product maak?"-vraag. Als je denkt dat dit soort animaties in een kwartiertje in elkaar zijn gedraaid heb je het misFrankster schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 17:34:
Ik snap dat dit vast wel met Flash en sprites en dergelijke kan, maar daar heb ik weinig kaas van gegeten. Er moet toch wel een programma zijn dat dit gemakkelijk kan?
[ Voor 3% gewijzigd door RobIII op 19-05-2010 17:46 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Eigenlijk verwacht ik dit wel[b][message=34028848,noline]
Je moet niet verwachten dat als je een paar tekeningetjes op papier maakt dat je dat door een programma haalt en er een kant en klare animatie uit komt rollen natuurlijk.
Het lijkt mij namelijk een erg simpel programma: je tekent met het tablet en dit wordt realtime overgezet naar 1 of ander filmformaat. Overigens is het idee van peugeot106xsi nog niet eens zo slecht! Ga ik zeker naar kijken...
Een leven zonder feesten is als een verre reis zonder logement (Demokritos ca. 500 B.C.)
&Creative
In Flash kan het volgens mij heel makkelijk. Als ik me niet vergis zat er een functie in waarmee je de inhoud van het vorige frame halftransparant kunt laten zien, zodat je makkelijk een soort flipbook animatie kunt maken.
Volgens mij kun je dan vrij snel werken om een animatie te maken.
Edit: Even nagekeken. Zo te zien werkt dat met 'onion skin'.
Volgens mij kun je dan vrij snel werken om een animatie te maken.
Edit: Even nagekeken. Zo te zien werkt dat met 'onion skin'.
[ Voor 9% gewijzigd door Tjeemp op 19-05-2010 23:10 ]
Hoppa : zoek maar uit. http://www.google.nl/sear...=&oq=stop+motion&gs_rfai=
Pagina: 1