Ik develop mijn projecten via github, en heb een serie servers die iedere nacht automatisch een 'git pull' doen om de boel van de github te synchorniseren. Nu wil ik eigenlijk graag dat ik per server meerdere repo's kan pullen. Echter, ik kan de public key van de server slechts aan 1 repo toevoegen als 'deployment key'. Er staat dan aan de zijkant:
Ik snap niet goed wat nu de bedoeling is. Is er een eenvoudige manier om een public key read-only access te geven voor één of meerdere private repo's?
Echter, als ik de key aan mijn profiel toevoeg dan heeft de server volledige rechten over mijn github account, dat is nou ook al weer niet de bedoeling.Deploy keys give your servers access to a single repo. They must be unique—you can't reuse a key across repos or users. If you want a key to enable access to more than one repo, add it to your account.
Ik snap niet goed wat nu de bedoeling is. Is er een eenvoudige manier om een public key read-only access te geven voor één of meerdere private repo's?