Overclock en Vastlopers, geen verklaring...

Pagina: 1
Acties:

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb net me 1GHz T-Bird overclockt.
Als ik bij me zelf in log in windows ME dan heb ik geen problemen, alles goed en wel. Maar zodra me pa inlogt en winamp een minuut raait dan zit ie klem, een harde piep en niks reageert meer. Het enige verschil is een aantal meer ikonen (dat kan het toch niet zijn) en meer van die Agents (Corel Suite 2000 en andere van zulkde dingen), maar niet extreeem veel. Iemand verklaring?

Ik dacht zelf misschien aan winamp, ik ebn al een andere aan het downen.....

Me config :
Athlon 1GHz @ 1.1GHz
Abit KT7
SB PCI 128
Hercules GF2 Pro 64
128MB PC133
Meer nodig?

Verwijderd

Die lange piep is waarschijnlijk dat je proc te heet wordt. Ik zou dus ff terugclocken en kijken of hij het dan nogsteeds doet.

• Cartman!
  • Niet online
Ik heb nu het voltage ff op ze hoogst staan (1.85) en op 1GHz gezet, dat was mij aangeraden, maar hor kan ik het dan strax het beste zetten?

Verwijderd

Het lijkt me niet slim om je voltage op zijn hoogst te zetten. Ik zou ff je proc terugklokken en dan op je proc kijken wat daar opstaat. Er zal vast wel een voltage op staan. Ik weet niet wat een TB1000 zuigt ik heb zelf namelijk P3. Je kan ook ff op www.amd.com :? kijken. Of ff een boekje openslaan (handleiding, specs en deregelijke)

• Cartman!
  • Niet online
Normaal trekt ie 1,75 volt, nu staat ie op 1.85

• Cartman!
  • Niet online
Ik heb um nu de multiplier op 11 en de FSB op 105, das dus 1155MHz op 1.85volt...
Is die KT7 voltage mod moeilijk??????
Ik wil wel verder oc'en eigenlijk.
En ik heb nu 45 graden stressed (jaja, koei :P) superorb kopen?????

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Zet het voltage alleen omhoog als ie echt niet stabiel is op een lager voltage.
Nu zorg je er dan eig. voor dat ie warmer wordt dan nodig ...

• Cartman!
  • Niet online
Ok, u daarit ie best ok op 1,85 volt. Ik zal vanmiddag wel ff het voltage omlaag gooien en kijken of het dan ook nog goed werkt.

Ik hal btw nu 7600 3DMarks :9:9:9
Pagina: 1