Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt
Kun je dat bestandje niet online zetten, en dan een URL in je handtekening zetten?Audione0 schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 10:25:
Het volgende,
Ik zit op dit moment op het werk.. En ik zou graag een handtekening in outlook willen toevoegen. Niet een stukje tekst maar een PDF bestandje. Een soort standaard bijlage ofzo?
Er moeten nl service voorwaarden meegezonden worden in de mail. Ik kan deze tekst wel als handtekening meezenden, maar dan wordt de mail wel erg groot![]()
Groet!
Anoniem: 151099
Je wilt echt geen standaard bijlage toevoegen, dat kost zoveel data, zet gewoon een disclaimer in de mail of link naar een disclaimer online.
Dat lijkt me inderdaad veel slimmer dan ieder (!) mailtje 100x groter te maken dan nodig. Je gaat toch niet bij elke mail standaard je voorwaarden meesturen als bijlage??lifeguard schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 10:44:
Kun je dat bestandje niet online zetten, en dan een URL in je handtekening zetten?

En als ik dit wel wil?Anoniem: 151099 schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 10:48:
Je wilt echt geen standaard bijlage toevoegen, dat kost zoveel data, zet gewoon een disclaimer in de mail of link naar een disclaimer online.

Hoe doe ik dat dan?
Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt
Ik ga maar eens met de netwerkbeheerder praten.Marko_J schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 10:50:
[...]
Dat lijkt me inderdaad veel slimmer dan ieder (!) mailtje 100x groter te maken dan nodig. Je gaat toch niet bij elke mail standaard je voorwaarden meesturen als bijlage??Zet die voorwaarden online, op de website, en plaats een link in de mail. En mocht het argument op tafel komen dat dit 'niet rechtsgeldig' zou zijn; onzin.
Dank u!
Maak een nieuw bericht, en voeg alles wat je er standaard in wil hebben toe; subject, bijlagen, standaardtekst, etc. Kies bij opslaan-als voor Outlook-sjabloon (.oft). Het bestand wat dan opgeslagen wordt (zet het ergens centraal) hoef je in het vervolg alleen maar te dubbelklikken om een kant-en-klaar nieuw bericht te krijgen, met de standaardzaken die je al ingevuld hebt.
Wij doen voor het 'normale' email contact alleen
- onze naam
- bedrijfsnaam
- info emailadres
- website
- tel en fax.
Zodra er uit dat e-mail contact een definitieve order o.i.d. komt komt er wat meer info bij.
Het zelfde als hier boven maar dan met:
- disclaimer
- AV
De AV staan gewoon online, en word in de email dus ook weergegeven als een link.
De Disclaimer staat er wel gewoon helemaal in. Wel allemaal in lettergrootte 8.
Ik denk dat niet iedereen en op zit te wachten om elke keer een DC of de AV er bij te zien.
- onze naam
- bedrijfsnaam
- info emailadres
- website
- tel en fax.
Zodra er uit dat e-mail contact een definitieve order o.i.d. komt komt er wat meer info bij.
Het zelfde als hier boven maar dan met:
- disclaimer
- AV
De AV staan gewoon online, en word in de email dus ook weergegeven als een link.
De Disclaimer staat er wel gewoon helemaal in. Wel allemaal in lettergrootte 8.
Ik denk dat niet iedereen en op zit te wachten om elke keer een DC of de AV er bij te zien.
Zucht...
niet iedereen = niemandSgtElPotato schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 11:59:

Er staan soms hele lappen tekst in die onzindisclaimers, soms zelfs in meerdere talen... Dit staat onder élk mailbericht van een klant van mij;
" Aan de inhoud van dit e-mailbericht kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord. De informatie verzonden met dit e-mailbericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde. Indien het wordt ontvangen door iemand anders, wordt verzocht het te retourneren aan de afzender. Dit e-mail bericht is gecontroleerd op virussen door Sophos Anti-Virus software.
The information transmitted is intended only for the person or entity to whom or which it is addressed. Unauthorised use, disclosure or copying is strictly prohibited. The sender accepts no liability for the proper transmission of this communication nor for any delay in its receipt. This footnote also confirms that this e-mail message has been checked by Sophos Anti-Virus software for the presence of computer viruses. "
Na een aantal replies staat het er vervolgens tig keer achter elkaar. En als daar ook nog bijlagen bij zouden zitten.. dan zou ik redelijk gek worden

Precies, ik zou dat dan ook alleen doen bij de orders of de echt belangrijke mail. Niet voor de standaard contact mail als je een vraag hebt ofzo.Marko_J schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 12:14:toon volledige bericht
[...]
niet iedereen = niemand![]()
Er staan soms hele lappen tekst in die onzindisclaimers, soms zelfs in meerdere talen... Dit staat onder élk mailbericht van een klant van mij;
" Aan de inhoud van dit e-mailbericht kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord. De informatie verzonden met dit e-mailbericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde. Indien het wordt ontvangen door iemand anders, wordt verzocht het te retourneren aan de afzender. Dit e-mail bericht is gecontroleerd op virussen door Sophos Anti-Virus software.
The information transmitted is intended only for the person or entity to whom or which it is addressed. Unauthorised use, disclosure or copying is strictly prohibited. The sender accepts no liability for the proper transmission of this communication nor for any delay in its receipt. This footnote also confirms that this e-mail message has been checked by Sophos Anti-Virus software for the presence of computer viruses. "
Na een aantal replies staat het er vervolgens tig keer achter elkaar. En als daar ook nog bijlagen bij zouden zitten.. dan zou ik redelijk gek worden
Zucht...
Pagina: 1