Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een PK102 pro picobeamer welke ik mbv een WDTV (niet live, de originele) van beeld wil voorzien. Op zich gaat dit goed via de composiet aansluiting, maar beide apparaten hebben geen mogelijkheid om een gamma correctie in te stellen (of uberhaupt iets aan de helderheid of het contrast te doen). Ik heb al gezocht naar alternatieve firmware voor de WDTV met een dergelijke instellingsmogelijkheid, maar helaas niets kunnen vinden. Ik vraag me af of er losse kastjes bestaan die er tussen te plaatsen zijn of eventueel zelf iets te solderen is waardoor het beeld qua gamma iets gecorrigeerd kan worden. Nu blijven sommige donkere delen beelden erg donker waardoor details wegvallen. Via de VGA aansluiting is het beeld aanmerkelijk beter wanneer ik een gamma correctie van 2 op mijn PC instel, dus nu wil ik het liefst ook zoiets op de WD TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien niemand hier iets lijkt te weten, kan een mod mijn topic naar Mediaspelers en HTPC's verplaatsen? Het zit er een beetje tussen in, aangezien het probleem zit tussen de beamer en de mediaspeler. Het leek me meer iets voor het projectie topic aangezien het probleem ontstaat doordat de beamer het te donker maakt, maar misschien ligt de oplossing meer aan de mediaspeler kant...