Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Leegtrekken of bekijken contact achter de index.html

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vage titel, kon geen betere bedenken.
Heb zelf namelijk een 'probleem'

Ik heb jaren lang een stuk webhosting gehad wat ik simpelweg gebruikte als een verlenging van mijn HD.
Om meekijkers op een simpele manier te voorkomen heb ik er een index.html ingezet zodat mensen niet de content te zien krijgen wanneer de ze website url invoeren maar simpelweg de index.

Afijn, gezien ik er al jaren geen gebruik meer van maak ben ik mn inloggegevens ergens verloren, is geen ramp, maar ik zou graag mijn content terug willen halen van die hosting ( bestaat dus nog steeds )

Maar nu kan ik zelf niet voorbij mijn eigen beveiliging die ik destijds op gezet heb :D....
Iemand een tip, truk , ect om toch bij mijn content te kunnen komen ?

• JJK
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-11 14:19

JJK

Labrat

Kan je niet gewoon je wachtwoorden opnieuw opvragen via het configuratiescherm van het hostingsbedrijf?

Verwijderd

Topicstarter
Dat word lastig, gezien ik gebruik maakte van een gratis hosting waarvan het bedrijf inmiddels gestopt is, maar de hosting nog wel online staat.

• magic_nl
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-11 14:43

magic_nl

Met wat magie komt alles goed

Teleport Pro? Beetje spelen met de opties en dan is 't meestal wel mogelijk om 'n kopie van 'n website te maken.

Leef vandaag! Wat gisteren gebeurde is voorbij, en wat morgen komt zien we dan wel weer
Systeemspecificaties

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Het enige juiste antwoord is: het kan niet. Je hebt geen beveiliging erop gezet die te kraken is, maar je hebt een hele grote plank voor je site gezet waardoor onzichtbaar is wat erachter staat.

De enige mogelijkheid is om te gaan raden wat erachter zit; of toch maar contact opnemen met je hoster :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
ik weet van vroeger dat je met frontpage een website en de achterliggende content helemaal leeg kon halen.

• smeetsmeister
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-07 15:19
of toch maar contact opnemen met je hoster :)...
Ja dat kon dus niet.
De enige optie lijkt me dan gokken naar wat eropstaat, en wat je je kan herinneren.
Misschien dat er programma's of tools voor zijn, maar dat weet ik niet.

[ Voor 5% gewijzigd door smeetsmeister op 19-05-2010 09:30 . Reden: typo ]

Pagina: 1