Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Vraag of alienware optische stations

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om een Alienware laptop te kopen. Nu heb ik een vraag over de optische stations. Ik krijg bij de configuratie de volgende 3 opties.
  1. 8X DVD+/- RW Optical Drive (DVD & CD read and write)
  2. Blu-Ray ROM combo (Blu-ray read only, DVD, CD read & write) Slot Load Drive
  3. Internal Blu-Ray RW (Blu-Ray, DVD and CD read & WRITE) Optical Drive with Software
Betekent optie 2 dat de dvd niet in de laptop zelf zit aangezien er bij optie 3 internal staat?
En wat is het verschil tussen optie 2 en 3?

Bedankt!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Neem contact met de leverancier op. Is een stuk zinvoller dan het hier vragen :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Als ik puur naar de specs kijk:
1: Gewone dvd brander met een laatje.
2: Blu-ray lezer en dvd brander met slot loading. (dus gewoon een gleuf waar de disks in kunnen)
3: Bluray lezer en brander (en dvd's ook natuurlijk) met weer een laatje.

Maar het beste is nog even navragen bij Alienware zelf. :)

Verwijderd

Ligt eraan wat je wilt he, een blu-ray, voor blu-ray dvds af te spelen en/of te branden.
Als je naar mijn mening vraagt, kies optie 1. deze is goedkoop en als je toch geen blu-ray of iets in die richting gebruikt ben je goedkoper uit! :Y

• CherandarGuard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-10-2024
Dell (en dus Alienware) heeft wel vaker moeite met consequente naamgeving van de opties in hun configurator.
Naar alle waarschijnlijkheid zijn alle opties intern, alleen staat het alleen bij #3 specifiek vermeld.

Overigens zou ik inderdaad ook gewoon voor de goedkoopste optie gaan. BR is niet zo nuttig in een computer, en alienware is al duur genoeg. Te duur eigenlijk, maar dat is jouw keus.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:02

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Satch schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 00:49:
Als ik puur naar de specs kijk:
1: Gewone dvd brander met een laatje.
2: Blu-ray lezer en dvd brander met slot loading. (dus gewoon een gleuf waar de disks in kunnen)
3: Bluray lezer en brander (en dvd's ook natuurlijk) met weer een laatje.

Maar het beste is nog even navragen bij Alienware zelf. :)
Met ^^

Ter illustratie:
Bovenste is dus optie 3, onderste optie 2.
Afbeeldingslocatie: http://bixnet.net/images/SlimDVDRW-Slot-Tray.jpg

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Pagina: 1