Google I/O 2010: Een tag?

Pagina: 1
Acties:

• Peter
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-02 23:28
Morgen gaat de Google I/O 2010 van start. Verwachte aankondigingen zijn onder andere Android 2.2 Froyo, duidelijkheid over Google Search Encryption, Google TV, Editions, Fiber, Tablet, (mogelijk) een netbook met Chromium OS, etcetera. Al met al een bende onderwerpen waarover de redactie artikelen kan gaan schrijven.

Om het nieuws een beetje overzichtelijk te houden zijn er, naar mijn weten, in het verleden wel eens thema's gebruikt. Nu is dat niet echt reëel voor een evenement dat twee dagen duurt en zich focust op één bedrijf. Vandaar dat ik zou willen voorstellen om hier een tag voor aan te maken, io2010. In het verleden lijkt dit al gedaan te zijn voor Gamescom, MWC en Cebit, maar bij een hele boel evenementen als deze, onder andere Google I/O 2009, wordt er geen specifieke tag toegevoegd.

Ook huidige nieuwsberichten zoals het Smart TV gerucht en de Andriod tablets zouden hier m.i. goed onder passen.

Volgens mij is het tag systeem hier perfect voor, niet? :)

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Zeker een goed idee. We hebben ook al tags voor IDF en Blizzcon en deze kan prima in dat rijtje.

Edit: done en alle voorgaande relevante items er aan gehangen.

[ Voor 25% gewijzigd door Olaf op 19-05-2010 09:10 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Intentionally left blank