Ik beschik zelf over goede apparatuur om digitale beelden te kijken en op te nemen. Nu moet ik voor mijn ouders een HD recorder aan gaan schaffen, maar hiermee loop ik nu al 2 weken lang over te piekeren. Ik heb heel veel internetsites en forums afgezocht maar kom er niet uit. Nu heb ik mijn hoop gevestigd op jullie.
De situatie:
Mijn ouders beschikken over HD televisie van UPC zonder HD recorder.
UPC Mediabox HD
Wat wil ik?
Ik wil graag een externe DVD/HD recorder aansluiten op de UPC mediabox HD. Het liefst neem ik via de SCART aansluitingen de beelden op die de decoder afspeelt. Ik weet dat dit niet 100% kwaliteit is, maar voor mijn ouders is dat voldoende. Ik wil een connectie maken van UPC DECODER --> DVD/HD RECORDER --> TV. Opnemen en kijken moet digitaal tegelijk kunnen.. echter alleen op hetzelfde kanaal. Om te schakelen kunnen mijn ouders dan schakelen op analoog om gelijktijdig wat anders te kijken.
Wat heb ik volgens mij nodig:
HD/DVD recorder met een SCART RGB ingang en een SCART RGB uitgang + een RF COAX ingang + RF coax uitgang.
Wat zijn hiervoor geschikte recorders?
De situatie:
Mijn ouders beschikken over HD televisie van UPC zonder HD recorder.
UPC Mediabox HD
Wat wil ik?
Ik wil graag een externe DVD/HD recorder aansluiten op de UPC mediabox HD. Het liefst neem ik via de SCART aansluitingen de beelden op die de decoder afspeelt. Ik weet dat dit niet 100% kwaliteit is, maar voor mijn ouders is dat voldoende. Ik wil een connectie maken van UPC DECODER --> DVD/HD RECORDER --> TV. Opnemen en kijken moet digitaal tegelijk kunnen.. echter alleen op hetzelfde kanaal. Om te schakelen kunnen mijn ouders dan schakelen op analoog om gelijktijdig wat anders te kijken.
Wat heb ik volgens mij nodig:
HD/DVD recorder met een SCART RGB ingang en een SCART RGB uitgang + een RF COAX ingang + RF coax uitgang.
Wat zijn hiervoor geschikte recorders?