[word 2007] Opslaan werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heeelllllpp!!

Ik zit hier in een helse tijdnood voor mijn eindwerk, komt daarbij nog dat ik mijn document enkel in 2003 kan opslaan...

Mijn opmaak is volledig gedaan in Word 2007 formaat, maar daarnet wou ik opslaan en het lukte nietmeer. Vanonder zie je bezig met opslaan. Maar dan ineens komt er terug een kadertje opslaan als. Dit blijft hij doen.

Hij plaatst wel een leeg document met de gekozen naam maar de inhoud is weg.

Opslaan in 2003 formaat lukt wel. Dus ik heb dit gedaan, maar de hele opmaak natuurlijk omzeep.
Druk ik terug opslaan als 2007 formaat, en terug krijg ik alles met de gewenste opmaak.
Maar dit wilt hij echter niet echt opslaan. Ik kan er wel in werken dit en dat maar het opslaan lukt niet. telkens weer komt het kadertje van Opslaan als te voorschijn

Help mij aub!!!

mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

En als je alles met copy'n'paste over hengeld naar een nieuw 2007 document, en van daaruit opslaat. Met copy'n'paste komt als het goed is ook de opmaak mee.

Mocht je klaar zijn met je document, kan je printen naar PDF, waarbij de opmaak ook goed blijft.

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja copy paste brengt alles goed over, maar in een nieuw docje heb ik hetzelfde probleem.

Opslaan naar pdf doet hij wel, met de gepaste opmaak.
Maar kan ik natuurlijk niet in werken:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb het gevonden, "Mscharnier=F×A1" dit kleine stukje was de boosdoender.
Ik heb het getypt als vergelijking, maar nu bleek dit iets speciaals te zijn. Kon het niet meer wijzigen.

Kweet nie hoe of wat, maar heb het verwijderd en alles is terug normaal.