Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[fp/feat] "Zoeken" knop bovenaan de pricewatch-pagina

Pagina: 1
Acties:
  • 228 views

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:56
Beste Adjes,

Is het mogelijk in de pricewatch een extra knop toe te voegen waarmee je kan zoeken nadat je een selectie hebt gemaakt. Er is er nu één helemaal onderaan, maar ik schroll vaak eerst naar boven om te kijken hoeveel items er in mijn selectie vallen. Het is dan irritant om iedere keer helemaal naar beneden te scrollen. Als er boven nog zo'n knop zit kan ik direct verder.

De belangrijkste selecties staan meestal toch bovenaan. Daardoor is de kans dat je nog redelijk hoog in de pagina zit erg groot. Als daar dus een knopje zou komen kun je er direct bij.

_/-\o_

White Feather

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Heb je misschien een directe URL van de betreffende pagina? Uit je beschrijving kan ik niet halen wat je precies bedoelt namelijk.

(-> LD)

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Ik denk dat de TS de knop "vergelijken" bedoelt die je gebruikt om een aantal producten te vergelijken na het zetten van vinkjes voor de betreffende producten.

Moet zeggen dat ik die zelf overigens wel logisch vind zitten onderaan...

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:40

crisp

Devver

Pixelated

De meeste toetsenborden hebben ook een 'end'-knop ;)

Intentionally left blank

• White Feather
@Laurent

http://tweakers.net/price...ptra2FgA&layoutMode=thumb

@ik222
Nee, echt het knopje zoeken bij het maken van een subselectie, dus:
je zoekt op moederborden en daarna ga je aangeven wat voor features er op moeten.

Ik heb mijn view op Thumpnail staan omdat er dan wat extra info zichtbaar is ten opzichte van compact. Het aantal getoonde items per keer is 50 (weet niet of dat überhaupt wijzigbaar is, maar ik vind dit prima)
De meeste toetsenborden hebben ook een 'end'-knop
Ja, maar bij deze bovengenoemde layout staat het knopje "Zoeken" niet aan de onderkant van de pagina, maar ergens halverwege. Pas als je al een beperking in het aantal items hebt (naar zeg 20 items), dan staat het helemaal onderaan. Als je veel items hebt, dan is de verticale ruimte die de lijst inneemt groter dan de lengte van de selectiecriteria.

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

White Feather schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 08:28:
Ja, maar bij deze bovengenoemde layout staat het knopje "Zoeken" niet aan de onderkant van de pagina, maar ergens halverwege. Pas als je al een beperking in het aantal items hebt (naar zeg 20 items), dan staat het helemaal onderaan. Als je veel items hebt, dan is de verticale ruimte die de lijst inneemt groter dan de lengte van de selectiecriteria.
En dan heb je zeker ook nog het klassieke filter aan (of javascript uit) staan? Anders wordt de lijst al automatisch aangepast als je een filter wijzigt :)

• White Feather
ACM schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 08:45:
[...]

En dan heb je zeker ook nog het klassieke filter aan (of javascript uit) staan? Anders wordt de lijst al automatisch aangepast als je een filter wijzigt :)
:$ White Feather gaat in de hoek staan. Ik zag dat ik weer met IE6 aan de slag was...

Never mind dus.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:40

crisp

Devver

Pixelated

ok, geen issue dus :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.