Toon posts:

Panasonic TX-P42U10E kopen of niet?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers!

Ik heb een vraag of iets waarover ik graag een andere mening wil horen.

Binnen nu en 2 weken ben ik van plan een nieuwe televisie aan te schaffen. Nou heb ik op pixmania een super televisie gezien en dit lijkt mij voor het geld een goede koop. Het gaat om de Panasonic TX-P42U10E, dit is een full hd plasma televisie met een diagonaal van 42 inch. Via deze webwinkel kost hij incl. verzendkosten ongeveer 650 euro. Ik ben van plan hem voornamelijk te gebruiken voor gamen(ps3) en films kijken. Nou is mijn vraag eigenlijk of ik met deze telivisie dan het meeste waarde krijg voor mn geld. Als jullie suggesties hebben voor een betere televisie mag die best 100 euro duurder zijn maar ik wil niet inleveren op formaat. Graag zou ik eigenlijk nog een iets dunner scherm willen maar kom ik dan niet bij een LED-televisie uit? Ik hoop dat iemand mij meer kan inlichten over deze televisie of over een andere goede koop in deze prijsklasse. Ik ben eigenlijk een behoorlijke noob en ik hoop dat ik bij het juiste adres ben met dit soort vragen!

Alvast bedankt!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-02 22:40

Nik

Het juiste adres is een echte winkel waar je kunt kijken en vergelijken. En als het goed bevalt, het advies prima is, dan is het de meerprijs vast en zeker waard (en is er wellicht te onderhandelen over de prijs als het een heel groot verschil is).

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al een paar keer in de winkel geweest maar het begint me helemaal te duizelen en op een gegeven moment zie ik het verschil niet meer. Ik heb de laatste tijd naar zoveel toestellen gekeken maar volgens mij heeft deze de beste specs. Ik kan er natuurlijk compleet naastzitten

• et36s
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-02 09:52
De keuze voor een plasma scherm is de juiste ;) Maar je kan beter voor een nieuw model (2010) gaan bijv. de Panasonic P42S20 verkrijgbaar voor dezelfde prijs en krijgt het predicaat Highly Recommended! in de volgende review. Daarbij is de P42S20 geschikt voor CI+ (o.a. Ziggo) dus geen externe decoder meer nodig.

Hier wordt de 50" variant besproken.

http://www.hdtvtest.co.uk...x-p42s20b-20100511647.htm

Ook is het scherm erg geschikt bevonden voor gaming:
We measured this HDTV as having only 16ms of input lag (compared to a lag-free CRT monitor) in the GAME picture mode. This is an absolutely excellent figure and means that games feel smooth, fluid, and fun. In fact, it’s the fastest display we’ve reviewed lately.
Een gelijkwaardig LCD/LED scherm is voor die prijs niet te krijgen.

[ Voor 33% gewijzigd door et36s op 18-05-2010 22:17 ]

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik sla toevallig net de folder van de Saturn open en zie dat ze daar het door jou genoemde model in de aanbieding hebben voor € 588,- event. in combinatie met een homecinema setje voor € 799,-.

Als ik jou was zou ik dus even langs de Saturn gaan, kan je hem in het echt bekijken en als die bevalt direct meenemen :)