Ben zojuist verhuist naar een tijdelijke woning waar ik inclusief internet huur. De verhuurder heeft een wireless ASUS WL-300G staan en ik heb van hem de key gekregen om te connecten. Mijn Nokia N86 connect hier prima op, maar mijn twee Vista machines niet. Probleem zit hem erin dat hij niet om het wachtwoord vraagt als ik connect op de SSID. Heb deze discussie gevonden: Eigenaardig Vista Wlan probleem
maar de oplossing die hier gegeven wordt om het save power op je netwerkadapter uit te schakelen werkt niet voor mij. Ik heb geen toegang tot de wireless router, dus daar iets instellen gaat niet werken. Iemand een idee waarom Vista niet om het wachtwoord vraagt? Kan je ergens handmatig het wachtwoord invoeren?
maar de oplossing die hier gegeven wordt om het save power op je netwerkadapter uit te schakelen werkt niet voor mij. Ik heb geen toegang tot de wireless router, dus daar iets instellen gaat niet werken. Iemand een idee waarom Vista niet om het wachtwoord vraagt? Kan je ergens handmatig het wachtwoord invoeren?