Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik wil het volgende met iTunes doen, en vraag mij af hoe... Ik heb een aantal albums waarvan ik maar een of twee nummers echt leuk vind. Althans tot nu toe, dus ik wil niet die volledige albums wissen want ik heb ze nu toch en de ruimte heb ik op mijn computer niet nodig.

Op mijn Iphone kom ik ruimte te kort, dus ik wil niet die hele albums importeren voor die paar nummers.

Wat ik wil doen is de albums in hun geheel in iTunes laten staan, en dan óók 1 verzamelalbum maken met de beste nummers, dat ik vervolgens op mijn telefoon zet.

Maar als ik bij de albums de nummers waar het om gaat aanvink als "deel van een verzameling," dan krijg ik weliswaar een verzamelalbum, maar worden de nummers ook weggehaald van hun oorspronkelijke album. Ik wil juist en en.

Wie biedt...

PS on a related topic: bij iTunes kan ik alleen artiesten aanvinken om te synchroniseren, geen individuele albums. Nu heb ik negen albums van the Foo Fighters waarvan ik er maar 1 (the colour and the shape, ligt dat aan mij) op mijn telefoon wil hebben. Ken da?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:38

Maximus

There is no substitute

Voor de nummers van iTunes staan vinkjes, volgens mij als je deze vinkjes weg haalt zal hij het nummer niet syncen. Doe dat voor de nummers uit een album die je niet wilt en dan ben je volgens mij klaar :)

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-10 23:27
iTunes kent playlists..

kortom.. de nummers die je leuk vind in een playlist zetten en deze syncen op je ipod..

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFG
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-05 15:27

WFG

Dat inderdaad, en dat kun je ook doen met een automatische playlist. Die bijvoorbeeld alleen de daadwerkelijk afgespeelde nummers van een album laat staan. Scheelt je weer wat werk.

[ Voor 7% gewijzigd door WFG op 18-05-2010 23:05 ]

Spin, magic wheel of bullshit! Spin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat een schat aan informatie :) Playlist, natuurlijk! Ik ben daar vanaf gestapt omdat ik het irritant vond dat hij nummers die in mijn playlist staan én in een album dan twee keer op mijn iPhone zet. Maar dit is natuurlijk ideaal. Ga het vanavond proberen. Dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sroebert
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 08:39
Verwijderd schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 12:12:
Wat een schat aan informatie :) Playlist, natuurlijk! Ik ben daar vanaf gestapt omdat ik het irritant vond dat hij nummers die in mijn playlist staan én in een album dan twee keer op mijn iPhone zet.
Euh nee, dat doet hij niet, zou wel heel dom zijn... Hij zet het er gewoon 1 keer op, playlists zijn alleen verwijzingen naar het originele nummer
Pagina: 1