Géén Gamma Flux DPCH van 9 maart

Pagina: 1
Acties:

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

Topicstarter
helaas, kweet niet wat er aan de hand is maar er is helaas weer wat fout gegaan bij het creëeren van de DPCH :(

skater zal waarschijnlijk kunnen vertellen waar het aan ligt.. maar ik zeg het maar effe dat je het weet

nog effe een paar stats: we staan nog steeds 12e met 553k. 131k achterstand op #11.. gister zo'n 30k.. en hopelijk morgen weer een DPCH

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-05 11:37
Hmm, ik hoop wel dat er morgen eentje is, ik ga zo 1900 blokjes ofzo versturen.

Die blokjes zijn trouwens wel veel groter dan die van rc5, of lijkt dat maar? Ik heb 1345 blokjes, en dan is mijn gamma-out bijna een megabyte (1004k)...

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Verwijderd

Zijn die stats er elke keer niet, omdat je de stats van de vorige dag niet kan lezen ofzo? :'(

• Arjan404
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-05 07:08

Arjan404

no comments....

En dat nu ik net zo lekker geflushed had

• Sequence

Sequence

Online marketing

Topicstarter
idd.. de buff-out bij gamma-flux is groter dan bij RC5.. zal wel komen doordat het random is, bij RC5 zijn random buffers ook groter omdat ze maar 1 blokje per keer bevatten..

en ja het is erg jammer dat er geen dpch is.. ik weet niet waar het aan ligt en kan zelf niet programmeren om er iets aan te doen indien nodig.. wachten op een reactie van skater ;)

• Melkie
  • Laatst online: 22-05 21:14
Sorry dat ik nu pas antwoord, luitjes. Ik ben de laatste 2 dagen niet in de buurt van een internet-enablede locatie geweest.

Uit de logs leid ik af, dat of DCypher niet bereikbaar is geweest, of dat het programma over de lijst met de top 100 van teams is gestruikeld (html wijziging DCypher?).
Helaas ben ik morgenavond (zondag) pas weer thuis. Ik weet niet of ik dan tijd heb, maar als dat wel zo is, zal ik het zeker even uitpluizen.

[Update]

Mijn vermoedens lijken te zijn bevestigd....
http://www.dcypher.net/news.asp#System%20outage

[/Update]

• Sequence

Sequence

Online marketing

Topicstarter
hopen dat het snel wordt opgelost, kunnen we weer leden werven :P

• Morpheus_at_work
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-05 08:58
feliciteer me zelf met een 100k mijlpaal en dpcteam met het behalen van de 500k mijlpaal beetje laat aangezien we bijna 600k hebben

iets met lenzen

Pagina: 1