Kan iemand mij een plaats aanbevelen waar ik legaal Photoshop CS3 of CS4 kan kopen?
Bij voorbaat dank en groeten,
Peter
Peter
[ Voor 18% gewijzigd door -Cn- op 18-05-2010 20:30 ]
Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!
In Amsterdam kan je CS4 denk ik wel kopen. Utrecht misschien ook en hier in Enschede word hij ook verkocht.Verwijderd schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 20:24:
Kan iemand mij een plaats aanbevelen waar ik legaal Photoshop CS3 of CS4 kan kopen?
Peter
Bedankt voor niks...Verwijderd schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 20:26:
sorry hoor maar in de winkel
Kun je me ook vertellen waar? In de Machouse of zo?RolfLobker schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 20:32:
[...]
In Amsterdam kan je CS4 denk ik wel kopen. Utrecht misschien ook en hier in Enschede word hij ook verkocht.
Niets te danken, groeten terug.
Ik heb CS5 niet nodig. CS3 is genoeg voor mijn eisen, dus waarom veel meer betalen voor functies die ik niet nodig heb?crack_en_hack schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 20:31:
Waarom CS3 of 4 als 5 er al is...?
Aangezien je zelf niet wil zoeken: linkVerwijderd schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 20:33:
[...]
Kun je me ook vertellen waar? In de Machouse of zo?
In een winkel. Dat is je door thechnojunk ook al verteld. Moet je nou ook nog uitgelegt worden dat je software in een computerzaak koopt en niet bij een bouwmarkt?Verwijderd schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 20:33:
[...]
MacHouse? Photoshop is van Adobe, niet van Apple.Verwijderd schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 20:33:
[...]
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Verwijderd
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq