Toon posts:

Thermalright AM2/AM3 retention, waar te koop?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek specifiek deze retention Thermalright bracket/clip voor AMD AM2/AM3 moederborden.

Afbeeldingslocatie: http://www.performance-pcs.com/catalog/images/products/BTK-AM3_01.JPG

Heeft iemand ze toevallig ergens gezien in een nederlandse webshop?

Ik wil perse deze hebben, maar vanuit amerika kost het omgerekend 17 euro inclusief terwijl het maar $7.50 is

• [Remmes]
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-01 23:25
volgens mij heeft zoiets al hier op het forum gestaan, iemand was ook naar dat ding opzoek, maar kon alleen andere vinden

weet wel dat er 1 is voor am2 maar ziet er anders uit.

[ Voor 19% gewijzigd door [Remmes] op 18-05-2010 20:39 ]

ja, daag.

• MittaBong
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-05-2025
Ik heb er 1 in me kast zitten, toen via ebay gekocht, kijk daar even let er wel op bezorg kosten zijn inderdaad hoog,

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:31

Wildfire

Joy to the world!

Als de TS het nog nodig heeft --> http://www.freezinghardwa...ht_AM2_bolt-thru_kit.html

Zelfde afbeelding als van de TS, plus met deze tekst erbij:
Deze bolt-thru kit is als optioneel toebehoor verkrijgbaar voor de volgende koelbokken:

* Cogage TRUE Spirit
* Thermalright Ultra-serie
* Thermalright HR-serie
* Thermalright Ultima 90

Deze bolt-thru kit is geschikt voor socket AM2 / AM2+ / AM3.
Maar ja, het ding kost €6,95 en via GLS verzenden na vooruitbetaling met iDeal kost je €6,90 dus totaal €13,85. Alleen als je in de buurt van de shop woont (Losser) dan heb je geluk want dan kun je afhalen :)

[ Voor 88% gewijzigd door Wildfire op 01-06-2010 12:51 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Crahsystor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-01 18:41
Ik heb er één. Gekocht bij FreezingHardware.eu, zoals Wildfire hierboven ook al had gevonden. Opzich duur en lange levertijd, maargoed het werkt wel prima. M'n HR-01X nu op AM2, straks AM3 en kan nu kiezen welke kant 'ie op moet staan. Je kunt natuurlijk gewoon kijken of je nog iets anders nodig hebt, dan wordt het natuurlijk voordeliger om em daar te halen.

[ Voor 0% gewijzigd door Crahsystor op 01-06-2010 17:22 . Reden: typo ]

Addicted to silent computing