Bankstel van 500 euro plooit 3 maanden na aanschaf

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:16
Wij hebben sinds 3/4 maanden een nieuw bankstel van 'Neckermann' omdat mijn vrouwtje het een leuke bank vond.

Nu begint de bankstel (softleder) al na 2/3 maanden lubberen en het ziet er nu niet uit. En zoveel zitten wer er niet op, we zijn allebij overdag aan het werk en savond zitten we maar een paar uurtjes op de bank.

Nu hebben wij een klacht ingedient omdat wij vinden dat niet na 2/3 maanden een bank mag lubberen, hoe zou hij er na een jaar uitzien? Er is toen een monteur van een één of ander duits bedrijf langsgeweest om te kijken.

Hij verdedigde zijn product (logisch zou ik ook doen) en zei dat dit normaal is voor een bank van 500 euro. Wij vinden dit van niet omdat hoe gaat de bank er na een jaar uitzien? Hij vergeleek het met een lamp, als die na 5 dienstjaren kapot gaat dat je hier niet over mag klagen.Dus een van Lamp € 0,90 cent vergelijkt bij met een Bank € 500, - euro 8)7 :X

Ook zou er volgens de website van Neckermann binnenvering inzitten wat ook niet het geval is volgens de monteur omdat het maar een bank is van € 500,-. Op de website is het inmiddeld eral afgehaalt, en heb ook geen screenshot om dit evetueel te bewijzen dat het erop heeft gestaan :/

Vandaag kregen we een brief dat we iets van 65 euro moeten betalen omdat de klacht volgens de fabrikant niet terecht was. We hebben nooit van te voren maar iets te horen gekregen dat er eventuele kosten aanverbonden zijn als de klacht niet terecht is.

Als de bank na een jaar zou gaan plooien zou je me niet horen, maar dat na 2/3 maanden vind ik zelf niet kunnen. Nu is het ook heel erg onduidelijk hoe het zit met plooien, de één zegt dit de ander dat, dus zie door de bomen het bos niet meer en weet nu niet zo goed wat mijn rechten zijn :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:46
console schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 18:42:
Dus een van Lamp € 0,90 cent vergelijkt bij met een Bank € 500, - euro 8)7 :X
Dat is toch niet zo heel raar? Een lamp van 90 cent is uit de goedkoopste klasse, een bank van 500 euro is ook geen top of the line bank.

Dit even afgezien van het pluizen

[ Voor 7% gewijzigd door thaan op 18-05-2010 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuiCk01
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-06 12:08
thaan schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 19:00:
[...]

Dat is toch niet zo heel raar? Een lamp van 90 cent is uit de goedkoopste klasse, een bank van 500 euro is ook geen top of the line bank.

Dit even afgezien van het pluizen
Dit slaat echt helemaal nergens op! Mocht de lamp toch eerder stuk gaan is de 90 cent verwaarloosbaar, de bank is echter een heel bedrag en hoort niet binnen 2 maanden al stuk te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 00:36
Als het leer plooit dan weetje iig dat het echt leder is. Ze proberen dit wel minder te laten opvallen door banken die van die putjes hebben.

[ Voor 25% gewijzigd door Morpheusk op 18-05-2010 23:26 ]

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:46
QuiCk01 schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 22:33:
[...]

Dit slaat echt helemaal nergens op! Mocht de lamp toch eerder stuk gaan is de 90 cent verwaarloosbaar, de bank is echter een heel bedrag en hoort niet binnen 2 maanden al stuk te gaan.
Ik zeg ook niet dat hij binnen 2 maanden stuk hoort te gaan.
Ik zeg dat het geen top of the line bank is, en een vergelijking met een ander niet-top of the line product dus niet zo heel gek is.

Verder doet de prijs er natuurlijk niet toe, dat die 90 cent misschien voor jouw verwaarloosbaar is, betekent niet het dus maar snel stuk hoort te gaan. Zelfde voor een bank van x bedrag.

Natuurlijk is het bizar dat hij gaat pluizen na 2/3 maanden (met normaal gebruik) en ik vind ook zeker dat je als argument kunt aanvoeren dat de prijs er niet toe doet, al kreeg je hem voor 10 euro bij een pak melk, 2 maanden is niet de verwachtte levensduur, die ligt in de jaren, en dus is hij niet degelijk.
Volgens de redenering van die man moet je dus bij hem een bank van minimaal €2000,- kopen wil je er 1 jaar mee doen (uitgaande van een bank van €500,- die maar 3 maanden meegaat).

Wat is de reden dat de fabrikant jullie klacht afdoet als "niet terecht"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Foto ter beoordeling hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22659

Ik denk dat je sowieso bezwaar moet aantekenen en desnoods een contra-expertise moet raadplegen. Het is op dit moment geen garantieprobleem aangezien de fabrikant ontkent dat er een probleem is.

Als ik jou was zou ik even een rapport van die monteur vragen en ervoor zorgen dat hij daarin aangeeft dat er inderdaad plooien in zitten, maar dat deze niet van dien aard zijn dat hij het ziet als een defect. Je hebt dan in ieder geval op papier staan dat er inderdaad plooien in zitten die er niet inzaten bij een nieuw product. De volgende stap is dan om aan te tonen dat dit inderdaad niet acceptabel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croxz
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:25
Nu hebben wij een klacht ingedient omdat wij vinden dat niet na 2/3 maanden een bank mag lubberen, hoe zou hij er na een jaar uitzien?
Leer gaat plooien, daar wordt (meestal) specifiek op gewezen. Of het bij jullie te veel plooit is lastig te beoordelen, zeker zonder foto.
Er is toen een monteur van een één of ander duits bedrijf langsgeweest om te kijken.
[...]
Vandaag kregen we een brief dat we iets van 65 euro moeten betalen omdat de klacht volgens de fabrikant niet terecht was. We hebben nooit van te voren maar iets te horen gekregen dat er eventuele kosten aanverbonden zijn als de klacht niet terecht is.
Onderzoekskosten moeten AFAIK van te voren bekend gemaakt zijn, zomaar achteraf een rekening sturen is not-done. Daarnaast kiest de fabrikant voor een dure oplossing namelijk het sturen van een monteur om iets cosmetisch te beoordelen. Ze hadden er ook voor kunnen kiezen om het eerst bijvoorbeeld via een foto te beoordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:18
We hebben nooit van te voren maar iets te horen gekregen dat er eventuele kosten aanverbonden zijn als de klacht niet terecht is.
Ook niet in de algemene voorwaarden?

Ik verwacht dat je daar bij het bestellen een vinkje voor hebt moeten zetten dat je daarmee akkoord gaat.

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-11-2023

911GT2

en blazen maar!

euhm ben ik nou de enige die vind dat een bank van 500 euro nooit een kwaliteitsproduct kan zijn?
Ter referentie mijn bank was 3000 euro. Dus een volledige leren bank voor 500 euro kan nooit dermate goed zijn dat hij er perfect uit blijft zien.

Bovendien, leer plooit nou eenmaal, daarom hebben wij toen bewust niet gekozen voor leer. En dat had je zelf van te voren ook kunnen weten imho.

Ik vind je klacht dus niet echt gegrond. De kwaliteit is naar verhouding van de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

911GT2 schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 13:14:
euhm ben ik nou de enige die vind dat een bank van 500 euro nooit een kwaliteitsproduct kan zijn?
Ter referentie mijn bank was 3000 euro. Dus een volledige leren bank voor 500 euro kan nooit dermate goed zijn dat hij er perfect uit blijft zien.

Bovendien, leer plooit nou eenmaal, daarom hebben wij toen bewust niet gekozen voor leer. En dat had je zelf van te voren ook kunnen weten imho.

Ik vind je klacht dus niet echt gegrond. De kwaliteit is naar verhouding van de prijs.
Goede referentie. Wat voegt het toe?
Als ze voor 500 euro geen deugdelijke bank kunnen maken dan moeten ze die simpelweg niet verkopen. Economische levensduur van een bank is ongeacht de prijs langer dan 3 maanden.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
De vraag is dan natuurlijk of plooien als "niet-deugdelijk" gezien kan worden...

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 356260

De kwaliteit is naar verhouding van de prijs.
Klopt, er zit bijvoorbeeld ook duidelijk een wereld van verschil tussen een wasmachine van 200 en 600 euro.
Maar je hebt altijd de verwachtte levensduur van een product, en een periode waarbij het product simpelweg geen defecten mag hebben. Voor een wasmachine is de gemiddelde levensduur ~ 5 jaar, met enkele uitschieters tot ~10 jaar. Met een bankstel (ongeacht de prijs) mag je er van uit gaan dat de levensduur minimaal 4-5 jaar bedraagt, en daarbij nemend dat er na twee tot drie maanden al zichtbare defecten zijn zal het hoogstwaarschijnlijk een productiefout zijn, desalniettemin zal hierover een clausule opgenomen zijn in de garantiebepalingen en zal er ook iets over garantie staan in de algemene voorwaarden.
Mocht je hier niet uitkomen raad ik je aan om je eventuele rechtsbijstand te raadplegen, desnoods naar een consumenten autoriteit schrijven als je er met het desbetreffende bedrijf niet uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Anoniem: 356260 schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 13:28:
[...]

... geen defecten mag hebben.
De vraag is dus of de plooien een defect zijn of bij de bank horen.

Money for nothin' and your chicks for free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2

911GT2

en blazen maar!

Anoniem: 356260 schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 13:28:
[...]

Klopt, er zit bijvoorbeeld ook duidelijk een wereld van verschil tussen een wasmachine van 200 en 600 euro.
Maar je hebt altijd de verwachtte levensduur van een product, en een periode waarbij het product simpelweg geen defecten mag hebben. Voor een wasmachine is de gemiddelde levensduur ~ 5 jaar, met enkele uitschieters tot ~10 jaar. Met een bankstel (ongeacht de prijs) mag je er van uit gaan dat de levensduur minimaal 4-5 jaar bedraagt, en daarbij nemend dat er na twee tot drie maanden al zichtbare defecten zijn zal het hoogstwaarschijnlijk een productiefout zijn, desalniettemin zal hierover een clausule opgenomen zijn in de garantiebepalingen en zal er ook iets over garantie staan in de algemene voorwaarden.
Mocht je hier niet uitkomen raad ik je aan om je eventuele rechtsbijstand te raadplegen, desnoods naar een consumenten autoriteit schrijven als je er met het desbetreffende bedrijf niet uit komt.
Niet mee eens, als ik schoenen koop en ze gaan plooien kan ik er ook niet mee naar de winkel. Dat is de eigenschap van het leer. Leer plooit, afhankelijk van de kwaliteit van het leer is het meer of minder maar plooien doet het altijd. Ik verwacht dat de kwaliteit van leer op een bank van 500 euro niet van de kwaliteit is van bijvoorbeeld autostoelen.

Als je dat niet wil had je beter een ander soort materiaal kunnen kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSim1986
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-04 11:22
kijk hier even : http://forum.www.trosrada....php?f=14&t=45552&start=0

gaat wel om een bank van 1900 eurie maar dat terzijde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSim1986
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-04 11:22
quote:

Een lederen bankstel vertoont plooivorming. Bent u (=winkelier) verplicht dit op te lossen?
Essentieel hierbij is wat de consument op grond van de koopovereenkomst mag verwachten. Allereerst is de informatie die de consument kreeg bij het verkoopgesprek heel belangrijk. Hoe meer informatie over positieve en negatieve eigenschappen een consument krijgt, hoe kleiner de kans dat de ondernemer voor zijn rekening het probleem moet oplossen. Een goed hulpmiddel is de productinformatie van de fabrikant (ontvangt u dit niet, vraag er dan om!). De ondernemer kan ook zelf productinformatie geven over de algemene eigenschappen van leer, vullingen, stofferingen, stoffen, plooivorming, schoonmaak en onderhoud, etc. Zorg dat deze informatie standaard wordt meegegeven en noteer dit ook op de koopovereenkomst!

Ook belangrijk is de verwachting die de consument heeft gekregen door het getoonde showroommodel. Vertoont die dezelfde plooivorming? Zo ja, dan had de consument deze eigenschap kunnen verwachten. Heeft de verkoper gesproken over plooivorming, ook dan wist de consument waaraan hij begon. De CBW adviseert een showmodel te plaatsen dat representatief is voor het model in het gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-06 13:52

Een bank is nou typisch een product waarbij de kwaliteit NIET altijd naar verhouding van de prijs is maar men voornamelijk betaald voor de naam en uiterlijk.

Zat banken tegen gekomen van meer dan 5000 euro die na een jaar al versleten waren. Ook zat banken tegen gekomen van nog geen 500 euro die er na 4 jaar nog als nieuw uitzagen.

De verwachte levensduur van een bank (ook al kost hij "maar"" 500 euro) is mijns inziens toch wel wat langer dan 3 maanden.
911GT2 schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 13:32:
[...]

Niet mee eens, als ik schoenen koop en ze gaan plooien kan ik er ook niet mee naar de winkel. .
Dat kan je dus wel doen. Meerdere malen schoenen gekocht die na enkele weken defecten vertoonde. Telkens terug gegaan en nieuwe gekregen. ;)

[ Voor 14% gewijzigd door ChojinZ op 19-05-2010 13:46 ]

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LieveNiels
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 31-03 09:51

LieveNiels

On Fire

Shiver23 schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 13:19:
[...]
Economische levensduur van een bank is ongeacht de prijs langer dan 3 maanden.
De bank is zover ik kan lezen niet door zijn poten gezakt of in tweeën gebroken. De optische kwaliteit is wat achteruit gegaan, de bank is niet total-loss.

Dit is echter te verwachten als je zo'n beetje de goedkoopste leren bank koopt via een postordercatalogus. Je koopt dan geen bank die pas na 10 jaar gaat plooien en na 20 jaar kapot is, je koopt een bank. Niet meer, niet minder. Gaat hij lang mee en blijft hij mooi, dan heb je geluk. Dat is echt geen zekerheid in de onderste prijsklasse. Dat is het in geen enkele productgroep.

Je hebt vast wel wettelijk gezien recht op garantie als het echt zo erg is als je schetst, maar boos worden omdat iets goedkoops sneller slijt dan verwacht is een beetje overdreven. Met banken heb ik het riedeltje vaker langs zien komen, mensen klagen over hun goedkope bank, krijgen dezelfde bank uit de garantie maar dan nieuw, gaat net zo hard weer stuk, weer garantie, weer hetzelfde verhaal en dan is het verhaaltje uit. Dan leven de mensen er gewoon mee dat ze een bank van slechte kwaliteit hebben gekocht, of ze gaan een stapje hoger in kwaliteit omdat ze tot de conclusie komen dat hun levensstandaard groter is dan 'budget'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee

DeeJee

Dus...

ChojinZ schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 13:41:
[...]

Dat kan je dus wel doen. Meerdere malen schoenen gekocht die na enkele weken defecten vertoonde. Telkens terug gegaan en nieuwe gekregen. ;)
Defecten of plooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2

911GT2

en blazen maar!

Dat vraag ik me ook af... veel van mijn schoenen met plooien vertonen echt geen defecten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-06 13:52
Plooien. Maar als dat na 3 keer dragen al gebeurt beschouw ik dat als een defect. ;)
Verkoper deed ook niet moeilijk. Integendeel, kreeg het idee dat zij zich schaamde voor het slechte product!

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Maak eens een foto van de bank :)

En is het gewoon 1 bankje? Niet een 2 + 3 zits?

Ik heb ook geen dure bank, maar die gaat toch al heel wat jaartjes mee en ziet er nog netjes uit. Als je gaat zoeken zitten er trouwens ook wel wat plooien (geen vouwen, maar het is ook niet meer superstrak)

[ Voor 57% gewijzigd door Marzman op 19-05-2010 13:57 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Zelfs als een bank compleet doorgezakt is kan je er nog op zitten. Dus niet klagen?
Een bank koop je ook voor het uiterlijk. Als zo'n ding er na een korte tijd niet meer uitziet door plooien of verkleuring dan is dat toch een defect? En grote kans dat bij een dure lederen bank dit leer langer mooi blijft maar na 3 maanden plooien gaat natuurlijk nergens over.

Overigens heb je de bank gekocht bij Neckerman, heb je met hun een koopovereenkomst en dienen die het op te lossen. Dat een mannetje van de fabrikant langs komt is leuk, maar ik zou vooral mijn beklag doen bij Neckerman.

(Als je last hebt van plooien in je schoenen moet je schoenspanners gebruiken)

[ Voor 6% gewijzigd door Shiver23 op 19-05-2010 14:00 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnieNFW
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-06 13:58
In '99 een 1 + 2 + 2,5 zits leren bank gekocht voor ca. 8000 (gld). Bij aanschaf is aangegeven dat het kon gaan plooien (leer), maar dat ik een andere, stijvere, vulling kon kiezen (extra kosten) die dit langdurig zou tegengaan.
Na 11 jaar nog steeds geen plooitje te zien (wel te zien dat er iemand gezeten heeft; maar het mag geen plooi heten). Ik heb dus goede voorlichting gehad.

Het punt is dat je krijgt wat je betaald. En de grote vraag is nu -en deze is door iemand hierboven al diverse malen gevraagd- is het nu een defect of niet?
Je kan zitten, liggen, hangen. Er zitten geen scheuren in, skelet constructie in tact, naden heel. Geen gekraak ed. Maar wel dus gebruikssporen.

Ik zou eens een foto in dit forum plaatsen, dan hebben we een idee hoe erg het is.

Overigens: ik snap dat je/jullie balen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
Bedankt voor alle reacties.

Ik snap heus wel dat je van een bank van 500 euro niet veel mag verwachten. Zoals ik eerder zei; als het na een jaar zou gaan plooien zou je mij niet horen, maar dat het na 2/3 maanden begint te plooien vind ik zelf niet kunnen.

Igg, de kosten van de monteur hoef ik niet te betalen volgens neckermann. Alleen zit ik nog met het plooi probleem, de plooi was iig iets meer dan 1 centimer. Als het pas boven de 4 centimeter (per 120cm deel) zou komen mag ik pas klaagen volgens de monteur. Maar als het na 2/3 maanden al 1 centimeter dan zou je zeggen binnen 1 jaar de 4 centimeter is bereikt? Nu hebben we er maar kleedjes overheen gelegd voor het aanzicht wat we zelf niet erg vinden. We vinden het zelf een fijne bank om op te zitten alleen de plooi vorming zit bij ons een beetje dwars.

Zou vanavond een foto'tje maken hoe het er nu uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nare man
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-07-2020
Naar mijn idee mag je van een bank van 500 euro evengoed verwachten dat hij minimaal een paar jaar redelijk goed blijft. De prijs van een zaak is wel van belang voor de vraag wat je mag verwachten, maar het gaat naar mijn idee veel te ver om te zeggen dat je pas bij banken van > 1500 euro mag verwachten dat ze langere tijd goed blijven. In elk geval gaat het hier om 2-3 maanden na aanschaf, dus dat is een fout die naar iedere maatstaf niet na zo'n korte tijd zou moeten optreden.

De vraag hier is echter niet óf je verhaal hebt op de verkoper. Dat verhaal heb je wel: het 'defect' doet zich immers in de eerste zes maanden voor ná aanschaf, dus het is aan de verkoper om te bewijzen dat het defect nog niet aanwezig was bij aanschaf, etcetera etcetera. De vraag hier is in het voorstadum: namelijk,
óf er überhaupt wel sprake is van een gebrek. En daarvoor is toch weer van belang om wat voor plooien het precies gaat, hoe diep, hoe hinderlijk, etc. etc.

After all, you can't see a figure's panties unless it's the real thing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63813

Je bent mij net voor. De hele zaak hangt toch een beetje af of we het hier over een non-conformiteit is. M.a.w. is de slijtage buiten hetgeen je er normaliter van mocht verwachten. Gooi er maar eens wat foto's tegenaan.

De kosten van controle niet betalen, zeker als er geen rechtsgrond (aparte overeenkomst of bijv in de algemene voorwaarden) voor bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
Even foto'tje met de telefoon gemaakt, niet echt schitterende kwaliteit zal later nog betere foto's maken als ik de camera kan vinden :/

http://dev.5dstudio.nl/bank.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-05 14:31

Plato112

Da is toch nie normaal!

Kwaliteit van de foto is niet zo slecht.
Doordat er zo "ingezoomd" is, vind ik het echter wel erg moeilijk in te schatten hoe groot de plooien nu zijn in verhouding tot de hele bank.
Dus een overzichtsfoto erbij maakt het geheel een stuk duidelijker lijkt me.

Speed limits are like herpes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joopv
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
[....]Ook zou er volgens de website van Neckermann binnenvering inzitten wat ook niet het geval is volgens de monteur omdat het maar een bank is van € 500,-. Op de website is het inmiddeld eral afgehaalt, en heb ook geen screenshot om dit evetueel te bewijzen dat het erop heeft gestaan :/
Heeft web-archive de historie opgeslagen van de betreffende pagina?

http://www.archive.org/web/web.php

[ Voor 3% gewijzigd door joopv op 19-05-2010 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2

911GT2

en blazen maar!

console schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 19:01:
Even foto'tje met de telefoon gemaakt, niet echt schitterende kwaliteit zal later nog betere foto's maken als ik de camera kan vinden :/

http://dev.5dstudio.nl/bank.png
Euhm dat vind jij plooien, ik denk dat dit echt gewoon de leer eigenschap is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chime
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-06 16:10
De foto is te ver ingezoomd, dus ik kan echt niet zeggen of dit nu zo overdreven is of niet.
Bij een ver ingezoomde foto kan een kleine krasje al een hele ramp lijken ...

Maar mijn eerste gedacht is ook dat het niet echt een probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
Da's toch gewoon leer?
Op zo'n oppervlakte kan dat nooit netjes opgespannen blijven.

Pech voor jou als dat niet is wat je verwachtte, maar hiermee zou ik zelf niet teruggaan.
Vind ik gevalletje niet genoeg nagedacht bij je aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee

DeeJee

Dus...

Je zou eens goede fotos moeten maken van de bank en de plooien om er vervolgens eens mee langs een meubelmaker te gaan ofzo.
Of een meubelstoffeerder. Die hebben er meer verstand van.

Pagina: 1