Thiando.nl, waarom niet in de pricewatch?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.Suijker
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-05 12:33
zoals de titel al aangeeft, waarom kan ik geen prijzen vinden van deze webshop.
ik heb er erg positieve ervaringen mee en bij HWI is deze winkel al door 52 mensen beoordeelt als 4.5 met als max 5 .

Gr :)

[ Voor 9% gewijzigd door W.Suijker op 18-05-2010 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Dat kun je beter aan die shop vragen ?

Uit de pricewatch FAQ:
De meeste prijzen in de Pricewatch worden bijgehouden door de shops zelf. Bedrijven en gewone bezoekers kunnen prijzen aan de database toevoegen. Om de Pricewatch actueel te houden vervallen de prijzen na drie dagen. Bedrijven met een Pricewatch Manager abonnement kunnen, een onbeperkt aantal prijzen toevoegen. Zij beschikken tevens over extra mogelijkheden zoals database koppelingen, deeplinks, uitgebreide statistieken.

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:29

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Sterker nog, tegenwoordig worden alleen nog prijzen opgenomen die via de Pricewatch Manager worden binnengehaald.

Thiando staat wel in de Shopreview: http://tweakers.net/shopreview/7412/thiando.html

Waarom ze geen abonnement hebben om ook prijzen in de Pricewatch te hebben staan zou ik niet weten, wellicht dat matsuka (profiel) daar iets over kan zeggen :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr