Heb een heel vreemd probleem met Outlook 2007 op een Windows XP Prof. client, dit probleem is spontaan aan het einde van de dag ontstaan.. Mail verzenden gaat zonder problemen (zelfde mail server als inkomend), bij mail ontvangen krijg ik de volgende melding EN blijft outlook vragen om een wachtwoord:
Taak ah@....nl - Ontvangen... rapporteert fout (0x800CCC92): De e-mailserver heeft uw inlognaam afgewezen. Controleer de gebruikersnaam en het wachtwoord in de accounteigenschappen. Klik op E-mailaccounts onder Extra. De reactie van de server was: -ERR USER/PASS required.
De volgende zaken zijn geprobeerd:
- inloggen op mailaccount via andere pc werkt gewoon en haalt ook de mail op
- wijzigen password op mailserver lost het ook niet op
- opnieuw aanmaken profiel binnen Outlook werkt ook niet
- reinstall van Outlook 2007 werkt ook niet
- herstellen van Windows XP Prof. naar 2 maanden eerder werkt ook niet
- uitschakelen firewall en AVAST antivirus werkt ook niet
- Instelling voor opslaan van wachtwoorden wordt niet bewaard in Outlook of Outlook Express en dan methode 3 lost het probleem ook niet op
- via telnet kan ik gewoon inloggen op mailserver en laat hij ook de mails zien (op die zelfde client)
Ik heb werkelijk geen idee meer wat het kan zijn.
Is er iemand met andere ideeen?
Taak ah@....nl - Ontvangen... rapporteert fout (0x800CCC92): De e-mailserver heeft uw inlognaam afgewezen. Controleer de gebruikersnaam en het wachtwoord in de accounteigenschappen. Klik op E-mailaccounts onder Extra. De reactie van de server was: -ERR USER/PASS required.
De volgende zaken zijn geprobeerd:
- inloggen op mailaccount via andere pc werkt gewoon en haalt ook de mail op
- wijzigen password op mailserver lost het ook niet op
- opnieuw aanmaken profiel binnen Outlook werkt ook niet
- reinstall van Outlook 2007 werkt ook niet
- herstellen van Windows XP Prof. naar 2 maanden eerder werkt ook niet
- uitschakelen firewall en AVAST antivirus werkt ook niet
- Instelling voor opslaan van wachtwoorden wordt niet bewaard in Outlook of Outlook Express en dan methode 3 lost het probleem ook niet op
- via telnet kan ik gewoon inloggen op mailserver en laat hij ook de mails zien (op die zelfde client)
Ik heb werkelijk geen idee meer wat het kan zijn.
Is er iemand met andere ideeen?
A smooth sea never made a skilled sailor