acer laptop vraag, windows 7 dvd

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo, ik heb sinds gister de Acer 7740G.
mooi ding, draait soepel maar wat mij opvalt is het ontbreken van de ondersteunende software.
Wat ik er altijd toch wel graag bij heb is een CD'tje met de bios drivers en een versie van Windows voor als de hele handel een keer vast loopt.

Nu wil ik de windows 7 dvd in mijn bezit krijgen, wat zal ik doen?
contact opnemen met Acer en vragen naar ondersteunende software? iemand ervaring met Acer producten? heeft het nut?
Windows 7 zelf downloaden misschien?

Ik heb het net af zitten speuren opzoek naar deze versie van windows 7.
Windows 7 home premium 64 bit, maar ben dan weer bang dat ik een versie download die niet correct is.

Enige tips zijn zeer welkom, bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Er zal toch wel een recovery cd / image partitie meegeleverd zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyvdHof
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-04-2021
Ik heb ook de 7740G, er komt vanzelf een pop-up rechtsonder dat er een backup gemaakt moet worden. Dus als je een externe HD hebt zou ik dat zeker doen!

AMD Phenom II X4 965BE - Sapphire HD6850 1GDDR5 - Kingston HyperX Gen 8GB DDR3 1600Mhz - ASrock 870 Extreme3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
DannyvdHof schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 16:20:
Ik heb ook de 7740G, er komt vanzelf een pop-up rechtsonder dat er een backup gemaakt moet worden. Dus als je een externe HD hebt zou ik dat zeker doen!
dat is inderdaad handig, maar zet zo'n backup dan ook je windows terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:08
Verwijderd schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 17:34:
[...]

dat is inderdaad handig, maar zet zo'n backup dan ook je windows terug?
Je kunt ook met de Acer eRecovery Management zelf een recovery-dvd aanmaken.

[ Voor 15% gewijzigd door Nielson op 18-05-2010 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyvdHof
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-04-2021
Nielson schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 17:35:
[...]
Je kunt ook met de Acer eRecovery Management zelf een recovery-dvd aanmaken.
Met beide kun je dat doen, ik heb zelf de windows back-up gebruikt. kan je heel gemakkelijk ook weer terugzetten.

[ Voor 16% gewijzigd door DannyvdHof op 19-05-2010 09:48 ]

AMD Phenom II X4 965BE - Sapphire HD6850 1GDDR5 - Kingston HyperX Gen 8GB DDR3 1600Mhz - ASrock 870 Extreme3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Tegenwoordig wordt een fysieke recovery CD/DVD steeds minder vaak meegeleverd. In mijn ogen een slechte zaak. Denk niet dat het de kosten zijn maar vooral het 'lenen' van elkaars CD/DVD? Aan de andere kant... er worden natuurlijk wel veel laptops verkocht dus ook veel recovery's. Zie het ook gebeuren bij de papieren handleiding, steeds vaker online te raadplegen.

Vaak is het wel mogelijk om een recovery te bestellen als je het zelf niet gemaakt hebt. De kosten hiervan lopen helaas erg uiteen (van gratis tot € 50,00 bij Acer).
Pagina: 1