Gisteren kwam ik erachter dat mijn server ineens niet meer reageerde. Even een beeldscherm aan gehangen, en wat schetst mijn verbazing: windows start niet meer.
Goed, vervolgens van alles geprobeerd:
- Geheugen gewisseld
- Videokaart gewisseld
- Last known good configuration
- Safe mode (bleef hangen bij acpitabl.dat)
Hielp allemaal niets. Als laatste redmiddel vanuit de installer de boel gerecovered, waarna ik weliswaar in Windows kom, maar niet verder dan een grijs scherm met een cursor. HDD ledje knippert af en toe flauwtjes, maar een uur laten staan bood ook geen soelaas.
Ik ben nu eigenlijk een beetje out of options en neig sterk naar een herinstallatie, ware het niet dat er een softwarepakket op de server draait die door derden geïnstalleerd is. Bij een herinstallatie moeten die lui weer komen, en daar heb ik financieel gezien weinig trek in.
Iemand enig idee?
Alvast bedankt!
Goed, vervolgens van alles geprobeerd:
- Geheugen gewisseld
- Videokaart gewisseld
- Last known good configuration
- Safe mode (bleef hangen bij acpitabl.dat)
Hielp allemaal niets. Als laatste redmiddel vanuit de installer de boel gerecovered, waarna ik weliswaar in Windows kom, maar niet verder dan een grijs scherm met een cursor. HDD ledje knippert af en toe flauwtjes, maar een uur laten staan bood ook geen soelaas.
Ik ben nu eigenlijk een beetje out of options en neig sterk naar een herinstallatie, ware het niet dat er een softwarepakket op de server draait die door derden geïnstalleerd is. Bij een herinstallatie moeten die lui weer komen, en daar heb ik financieel gezien weinig trek in.
Iemand enig idee?
Alvast bedankt!