Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackHawkDesign
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-09 15:40
Beste tweakers,

Ik ben nu al een tijdje op zoek naar het antwoord, maar ik kan het nergens vinden:

Als ik bij google agenda een herinnering instel via de sms, zijn hier dan kosten aan verbonden? Ik kan dit nergens uit opmaken namelijk. Heeft iemand ervaring hier mee? Telfort valt wel binnen de ondersteunde providers.

Ik hoor het graag,

BHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

normaliter is ontvangen van sms altijd kostenloos, maar of dat voor een notificatie service als deze ook het geval is ..... (die 4 cijferige service nummers uitgesloten)

er staat;
Selecteer eerst je land en geef vervolgens je mobiele nummer en provider op. Geef ten slotte de verificatiecode op die naar je mobiel is verzonden. Er kunnen overige kosten in rekening worden gebracht.

Kosten
Google berekent je niets als je je Google Agenda-service opent op je mobiel, maar mogelijk brengt je mobiele provider hiervoor wel een bedrag in rekening. Dit is afhankelijk van je servicepakket.

[ Voor 29% gewijzigd door himlims_ op 18-05-2010 16:14 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Dit is gratis in Nederland omdat wij niet betalen voor inkomende sms. In sommige landen betaal je ook voor het ontvangen van sms'jes (notably de vs), daarom staat dat er bij.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat commerciële Googlers haar service om SMSJES gratis te ontvangen helemaal hebben stopgezet.

[ Voor 154% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2016 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackHawkDesign
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-09 15:40
Oke, dan ga ik het gewoon proberen en hou ik voorlopig mijn rekening in de gaten. Wel heel erg relaxt dat dit gratis is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-09 14:01

M2M

medicijnman

Verwijderd schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 16:03:
Zo heb ik zeker al duizend smsjes ontvangen. Allemaal gratis inclusief het aanmelden. Echt ideaal als je op bepaalde tijdstippen een melding wilt ontvangen.

Ik heb ooit een php script geschreven die mijn school rooster via een parser naar iCal omzette. Toen ontving ik 5 minuten voor iedere les een sms'je met het lokaal. And it costed me nothing. The sky is the limit.
en bij welke provider is dit allemaal?

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 16:03:
Ik heb ooit een php script geschreven die mijn school rooster via een parser naar iCal omzette. Toen ontving ik 5 minuten voor iedere les een sms'je met het lokaal. And it costed me nothing. The sky is the limit.
Maar toch kwam je te laat bij Engels? ;)

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het was echt een goede service waar Microsoft sinds Google niet langer levert nog iets van zou kunnen leren.

[ Voor 219% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2016 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Verwijderd schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 16:20:
voor zover ik weet toch gratis bij alle providers?
correct, er is bij mijn weten geen een provider die kosten berekend voor inkomende sms (service nummers uitgezonderd)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Pagina: 1