Toon posts:

Pentium 200 MMX wil niet verder dan 225 MHz.

Pagina: 1
Acties:
  • 129 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Is dit normaal? In de C!T overklokken ze een Celeron 333 naar 500 MHz. (!), dan zou ik toch in ieder geval naar 266 kunnen... Of moet ik nog aan m'n voltages spelen?

Verwijderd

Da's net zoiets als: Mijn broer's porshe gaat 270km/uur... dan moet mijn golf toch ook minstens 200 kunnen?

Kortom, onzin. Als ie niet harder dan 225 gaat dan is dat zo... Wat een TOTAAL andere CPU voor resultaten boekt zegt niets over wat jij met je P200 gaat halen.

Als je hem evt. toch op hoger dan 225 wilt proberen: geef es wat meer info over wat je geprobeerd hebt en wat er wel/niet goed ging dan kunnen we er misschien meer over zeggen...

Marco

Verwijderd

Topicstarter
Ik parkeer m'n processor gewoon op 75x3 (met 75x3.5 schakelt 'ie terug), werkt redelijk stabiel, heb altijd al een laagje gel (koelpasta dus) tussen processor en koelblok...

• Mindfields
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-06-2025

Mindfields

Poor man's Ferrari

Ik heb een P233 MMX die momenteel op 290 (3,5 x 83 Mhz) loopt op een Abit TX5. Inmiddels Windows 2000 geinstalleerd en het loopt als een trein. En dit is nog maar voor mijn proxyserver.

Helaas geeft mijn BIOS maar 266 weer. :(
Ik heb trouwens een retail celly coolertje opzitten. Die is van mijn overleden celly 333. :'(

Marz, graag meer info (mobo, cooling enz.) zodat we je verder kunnen helpen.

Verwijderd

ik heb mijn 166 (2,5*66) op 225 lopen (3*75) een bus van 83 doet mijn scsi niet en een multie van 3,5 loopt mijn cpu instabiel

die van broertje (opvolgen) kan niet hogen dan een multie hebben van 2,5 :( die loopt nu op 2,5*83

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
zet hem eens op 83mhz busspeed, moet hij zo op 266 kunnen, en als je board het niet ondersteund dan heb je pech..
koop toch gewoon een celeron dan.. want een p200 is nu toch wel afgeschreven ???

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

Pagina: 1