Toon posts:

zo veel moederborden dat ik de systeem kast niet meer zie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo mac kruijswijk hier .ik heb het volgende probleem erzijn zo veel moederborden dat ik de systeem kast niet meer zie!!! ik ben opzoek naar een geschikt moederbord van asus met een am3 socket die ook mijn phenom x4 9500 kan draaien en ook mijn ddr2 800 mhz ondersteund.met de mogelijkhied in de tijd de cpu en geheugen teupgrade naar hogere ddr2 of michien naar ddr3 dit is de pc die ik nu heb
moeder bord asus m2n sli de luxe,6 gb ddr2 800 mhz corsiar xms-2,en een asus msi n9500gt gaka
dit geheel met een wb 1tb hdd en twee maal samsung daul layer branders,en een 550 wat voeding

al vast bedankt mac kruijswijk

• belgian1
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-12 13:08
phenom X4 9500 is een AM2+ processor die zal nooit in een AM3 socket kunnen vanwege het aantal pinnen voor AM2+ 1 meer is dan AM3.
Omgekeerd kan wel mits je bios het ondersteund. (AM3 processor op een AM2+ moederbord).

Verwijderd

Topicstarter
oke dat is duidelijk heb het ff gegoogel.
maar hoe kan ik het makelijkste uitzoeken hoe ik een moederbord koop die mijn procesor ondersteund maar ook een goede upgrade naar een phenom llx4 in de nabije toekomst en is het ook mogelijk kwa geheugens dat een moederbord ddr2 en ddr3 geheugens kan ondersteunen dat hoorde ik van een maatjuh van me ik hoor het graag mvg mac kruijswijk

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:15

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

1. Eisen opstellen
2. Eisen inkloppen in de filters op http://tweakers.net/pricewatch/cat/47/moederborden.html
3. Hou rekening met de QVL als je al geheugen hebt
4. Zoek de goedkoopste / mooiste / duurste / whatever je leuk vindt uit

Zo moeilijk is het echt niet hoor :)

[ Voor 10% gewijzigd door Mad Marty op 18-05-2010 12:30 ]

Rail Away!

Verwijderd

Topicstarter
hallo ik denk dat ik eruit ben nu het volgende is dit een goede zet hier de specks
asus m4a78lt-m am3
amd phenom llx6 1055t 2.8 ghz
corsair 1600 mhz xms3 ddr3
vga divce onboard
totaal zal rond de 270 euro kosten nette prijs lijkt me
ik hoor het graag mvg mac kruijswijk

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Dat is inderdaad een nette prijs.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Verwijderd

Topicstarter
hallo hier bij even een vermelding dat ik mijn nieuwe systeempje in elkaar gezet heb bestaande uit de volgende onderdelen
asus m4785td-v-evo
een amd phenom ll 965 3.4 ghz
4gb corsiar ddr3 1333 mhz xms3
gebruik nu nog de onboard vga aan sluiting maar wil er op de duur een goede video kaart bij plaatsen
maar nu heb ik de volgende vraag ik wou een 8 gb 1600mhz corsair dominator set met een airflowfan plaatsen nu staat die niet in het moedebord userguide boekje moeder bord ondersteund wel tot oc ddr3 1800+
kan ik deze geheugens dan wel plaatsen of kan ik er beter een set van 4 gb xms3 1333 bij zetten
ik hoor het graag van jullie mvg mac

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

Compizfox

Bait for wenchmarks

Wel eens van interpunctie en hoofdletters gehoord?
Je weet wel, dat zijn van die leestekens en die wat grotere letters aan het begin van elke zin.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:22

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Compizfox schreef op maandag 24 mei 2010 @ 21:23:
Wel eens van interpunctie en hoofdletters gehoord?
Je weet wel, dat zijn van die leestekens en die wat grotere letters aan het begin van elke zin.
Heeft hij wat gepost dan :?

Zonder interpunctie en hoofdletters is het veel te moeilijk om te lezen, dus neem ik de moeite niet een.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Verwijderd

Topicstarter
sorry !!! zal er opletten invervolg.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo hier bij even een vermelding dat ik mijn nieuwe systeempje in elkaar gezet heb bestaande uit de volgende onderdelen.
Asus m4785td-v-evo.
Amd phenom ll 965 3.4 ghz.
4gb Corsiar ddr3 1333 mhz xms3 .
gebruik nu nog de onboard vga aansluiting! maar wil er op de duur een goede video kaart bij plaatsen voor een goed tip sta ik garne open.
Maar nu heb ik de volgende vraag ik wou een 8 gb 1600mhz corsair dominator set met een airflowfan plaatsen nu staat die niet in het moedebord userguide boekje??? moeder bord ondersteund wel tot oc ddr3 1800+.
Kan ik deze geheugens dan wel plaatsen of kan ik er beter een set van 4 gb xms3 1333 bij zetten
ik hoor het graag van jullie¿ mvg mac

• Clavis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:45
Hoi Mac,

Waarschijnlijk past dat geheugen wel op het moederbord, en als je een nieuwe videokaart wilt aanschaffen ligt dat geheel aan je budget.
Een 5770 (Sapphire, XFX oid) zijn perfecte kaarten. Lekker goedkoop en gaat nog makkelijk mee.
Mocht je wat meer geld willen uitgeven kun je evt voor een 5870 gaan. Of misschien een GTX465? Dat hangt geheel van jou budget af.
Pagina: 1