Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraagje. Ik heb een acer pc waar ik een licentie bij heb voor vista home premium. Ik heb toendertijd een business versie van mijn opleiding erop gezet samen met xp pro. Beide ook legaal via msdn. Alleen nu wil ik weer terug naar home premium ivm een legale upgrade naar 7 home premium. Is er een mogelijkheid de installatie te downloaden bij MS?

Een torrent zou wel kunnen maar vind ik minder netjes.

bvd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Je kunt proberen de Windows 7 upgrade schoon te installeren. Eventueel met een extra Windows 7 installatie zonder key. Je hebt dan Vista helemaal niet meer nodig!

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Waarom niet gewoon van een torrent afhalen? Als jij een licentie hebt dan maakt het niet uit vanaf welk medium je installeert. Het gaat erom dat je een legale key hebt, en die heb je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Terw_Dan schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 11:24:
Waarom niet gewoon van een torrent afhalen? Als jij een licentie hebt dan maakt het niet uit vanaf welk medium je installeert. Het gaat erom dat je een legale key hebt, en die heb je :)
Hoeft overigens niet per se via torrents, op nieuwsgroepen is ook een hoop te vinden.

Wel moet je wel opletten welke versie je pakt. Een OEM-versie slikt geen retail keys en dat geld ook vice versa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor jullie hulp! Heb nu toch maar een torrent lopen. Gelukkig met 1mb/s dus het gaat vrij rap. Kan ik morgen even stoeien op mijn vrije dag. Zodat alles weer legaal op 7 draait.

thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:07
Verwijderd schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 11:44:
Bedankt voor jullie hulp! Heb nu toch maar een torrent lopen. Gelukkig met 1mb/s dus het gaat vrij rap. Kan ik morgen even stoeien op mijn vrije dag. Zodat alles weer legaal op 7 draait.

thx
Als je beschikt over de een Windows 7 disk dan is het voor zover ik weet gewoon mogelijk om deze te installeren zonder eerst Vista te hoeven installeren. Scheelt weer een (mogelijk besmette) torrent download O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Wat ik zei dus.
Ik zou zelf geen torrent nemen, tenzij je 100% weet dat die clean is. Overigens blijft zonde van je tijd en bandbreedte en was het niet nodig.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Pagina: 1