Ik heb hier een 3Com switch. een nieuwe 48-ports 4500 (3CR17562-91)
Nieuwste firmware erop gezet, nieuwe web os, nieuwe bootloader.
(ik laat de versies even achterwege, zijn denk ik niet interessant voor mijn vraag)
Het volgende is gedaan:
IP-adres ingesteld op VLAN1
Het super password is ingesteld voor level 1, 2 en 3.
Een user "admin" aangemaakt, een wachtwoord erop gezet en een Servicetype Mask van LFTSC erop gezet.
via de webinterface kan ik dan inderdaad inloggen met de user "admin" en het ingestelde wachtwoord.
Maar als ik via de seriële kabel met hyperterminal connect dan krijg ik geen vraag voor een login. Hoe activeer ik dat is de vraag? De vele online PDF's van 3Com lijken ook geen uitkomst te bieden!
[Edit1]
Sorry voor de onduidelijkheid, staat inderdaad niet duidelijk omschreven.
Hij logt gewoon in zonder wachtwoord, staat gelijk op de prompt. Ik wil dat er wel ingelogd moet worden op de console i.v.m. security.
Dus heeft niks met de poort-instellingen te maken...
(wat overigens 19200.8.1.N is voor deze switch)
[/Edit1]
Nieuwste firmware erop gezet, nieuwe web os, nieuwe bootloader.
(ik laat de versies even achterwege, zijn denk ik niet interessant voor mijn vraag)
Het volgende is gedaan:
IP-adres ingesteld op VLAN1
Het super password is ingesteld voor level 1, 2 en 3.
Een user "admin" aangemaakt, een wachtwoord erop gezet en een Servicetype Mask van LFTSC erop gezet.
via de webinterface kan ik dan inderdaad inloggen met de user "admin" en het ingestelde wachtwoord.
Maar als ik via de seriële kabel met hyperterminal connect dan krijg ik geen vraag voor een login. Hoe activeer ik dat is de vraag? De vele online PDF's van 3Com lijken ook geen uitkomst te bieden!
[Edit1]
Sorry voor de onduidelijkheid, staat inderdaad niet duidelijk omschreven.
Dus heeft niks met de poort-instellingen te maken...
[/Edit1]
[ Voor 17% gewijzigd door mister X630 op 18-05-2010 11:05 ]