windows mail werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Op een laptop gebruik ik Windows Mail. Alleen wanneer ik hem nu opstart krijg ik geen GUI. Echter op de achtergrond hoor ik wel windows mail geluiden en als ik mezelf afmeld krijg ik een melding of ik de berichten in het postvak uit wil verzenden.

Ik heb zelf al geprobeerd windows mail te herstellen door windows mail uit het register te halen en de gebruikersdata te verwijderen. als je dan opnieuw opstart maakt hij deze gegevens weer opnieuw aan. Helaas werkte het daarna nog niet.

Het is een windows 7 laptop, die van vista is geupgrade

Weet iemand een oplossing?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2010 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolcode
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-11-2024
Staat er in de taakbalk wel ergens een Windows Mail-iets? Of kun je er naartoe Alt-Tabben?
Het kan zijn dat het venster ergens buiten je monitor-resolutie staat ofzo.
Als hij wel in je taakbalk staat dan rechtsklik->Verplaatsen ofzo en dan muizen of pijltjes gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
staat niet in mijn taakbalk, alt-tab werkt ook niet.

het proces wlmail.exe draait wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolcode
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-11-2024
Doet dit probleem zich pas voor sinds je hebt geupgradet naar W7, of draai je al een hele tijd W7, en werkt het pas sinds kort niet meer?
Misschien is het mogelijk Windows Mail te herinstalleren (geen idee of dat kan, laatste keer dat ik Vista opstartte was bijna een half jaar geleden, W7 heb ik nooit gebruikt).
En misschien dat Windows Mail vanaf de command line starten nog wat errors/warnings geeft.
Ik weet verder te weinig van W7 om jouw vraag te kunnen beantwoorden, maar er is hier vast wel een tweaker die er meer vanaf weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je het nu over Windows Mail of over Windows Live Mail?

wlmail.exe gaat volgens mij over Windows Live Mail, anders moet je eens proberen via http://download.live.com/wlmail terug downloaden & installeren, er is trouwens heel recent een update geweest; http://windowsteamblog.co...tials-released-today.aspx

Normaal zou je build 14.0.8117.0416 van Windows Live Mail moeten gebruiken als alles up-to-date is.