Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Wellicht is de topictitel wat vreemd, maar een beschrijving zal het wel verduidelijken.

Firefox is mijn standaard browser, al sinds lange tijd. Er is op mijn beide computers een vreemd probleem opgedoken. Als ik in MSN Live, nieuwste versie op een link klik, dan start het Firefox-proces wel, maar er verschijnt geen venster. Als de link naar youtube gaat, dan begint het geluid van het filmpje te spelen.

Klik ik 5x op een link, dan starten er ook 5 processen, maar er verschijnen geen vensters. Indien ik nu Firefox handmatig start, dan verschijnen er 6 vensters. Een nieuwe, en de 5 van de eerdere processen. Als er echter al een FF venster open staat, dan opent elke klik op een link in MSN wel gewoon een nieuw venster.

Internet Explorer heeft dit probleem niet als hij als standaard browser staat ingesteld. Zelfs een complete wipe van FF en MSN, inclusief mappen op de HDD en verwijzingen in het register, met daarna een herinstallatie van de programa's, lost dit probleem niet op.

Het gaat hier om een volledig up to date Vista-installatie en de laatste versies van MSN en FF. Op mijn desktop, die behalve de drivers precies dezelfde software bevat, heb ik dit probleem overigens ook.

Het enige dat ik nog niet heb getest is of dit ook gebeurt met links vanuit andere programma's.

Heeft iemand dit ooit eerder gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simkin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:14

Simkin

Bzzzzz

en als je op F11 drukt terwijl FF open staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
F11 is toch full screen, zo uit mijn hoofd? Dat gaat niks doen, omdat er geen venster verschijnt na het klikken op eenMSN-link. Straks probeer ik eens wat er met mail-links gebeurt.