Ik heb een .bin bestand waar, naast bestanden, ook audio op staat. Er is een .cue bijgeleverd die de informatie voor het rippen levert. Nu ben ik op zoek naar een (liefst freeware) programma waar ik geavanceerd de rip-instellingen kan instellen. Er zijn geloof ik niet veel programma's die audio van een .bin kunnen rippen, PowerISO is een van de weinigen. Dit ziet er dan zo uit:

Ideaal, zou je denken. Toch niet. PowerISO levert zelf de LAME encoder mee (een oude 3.97 versie in dit geval) en de presets zijn ook erg beperkt. Ik zoek dus een programma waar je bijvoorbeeld zelf de LAME .dll kan leveren en zelf alles geavanceerd in kan stellen. Iemand enig idee? Alvast bedankt
.
-EDIT-: Oplossing: naar .wav rippen en dan zelf converten met een programma naar keuze naar het formaat van keuze
.

Ideaal, zou je denken. Toch niet. PowerISO levert zelf de LAME encoder mee (een oude 3.97 versie in dit geval) en de presets zijn ook erg beperkt. Ik zoek dus een programma waar je bijvoorbeeld zelf de LAME .dll kan leveren en zelf alles geavanceerd in kan stellen. Iemand enig idee? Alvast bedankt
-EDIT-: Oplossing: naar .wav rippen en dan zelf converten met een programma naar keuze naar het formaat van keuze
[ Voor 7% gewijzigd door Domokun op 18-05-2010 01:04 ]