iPhone 3GS touchscreen hapert

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deegeeooh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-08 21:40
Ineens weigert het touchscreen soms dienst... De telefoon hangt niet, de home button reageert,
maar meestal pas nadat ik de standbye knop heb ingedrukt doet het touchscreen het weer. Maar soms ook gewoon na een paar keer proberen. Niet te reproduceren en dus vaag.

Gaat om een 3gs 16GB op 3.1.3. Wel ooit geunlocked geweest, maar nu sinds update naar 3.1.3 weer standaard op tmobile sim.

Het probleem doet zich voor sinds de update. Heb al een restore gedaan maar mag niet baten..

hardware issue :?

[ Voor 0% gewijzigd door Deegeeooh op 17-05-2010 23:48 . Reden: typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier soms ook wel eens last van dat als iemand mij belt dat het scherm niet meewerkt. Misschien dat dit inderdaad met een hardware issue heeft te maken maar gelukkig is het bij mij maar twee keer voor gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:44

E-Vix

Nu met sneeuw!

Heb je na de restore ook een backup van je gegevens terug gezet via iTunes? Zo ja, dan zit daar wellicht iets tussen wat de iPhone niet zo leuk vind.
Je zegt dat je hem geunlocked had... Heb je hem nu toevallig nog steeds jailbroken?
Probeer het anders eens met een echt 'virgin' installatie. Dus alleen de firmware er opnieuw op zetten, en geen backups via iTunes er op gooien en ook geen Jailbreak. Doet hij het dan wel goed, dan weet je waar je verder moet zoeken.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TUX2K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 12:46
Ik heb hier ook een hele tijd last van gehad.
Bij hielp het om de taal op engels in te stellen, geen idee waarom maar het hielp.

Na mijn laatste reset had ik er voor gekozen om de applicaties niet te laten herinstalleren, en via DFU mijn iphone te herstellen. zins dien geen problemen meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matinez
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Kun je op bepaalde locaties van het scherm geen aanrakingen doen, of is het hele scherm dan onbestuurbaar? Heb dit zelf een keer laten opknappen door iRestore.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecl!pS
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-09-2024
Hmz, bekent probleem, ik heb het bij mijn 3G zonder S ook,
meestal wanneer ik gebeld kan je schuiven tot je een ons weegt en dan de persoon terugbellen omdat je te laat bent. dan werkt het opeens op 'magische' wijze wel.
doet ie al sinds 3.0
Gelukkig niet altijd dus ik stoor me er niet heel erg aan. wat ik wel merk is al je natte (zweet) handen hebt het probleem erger is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ecl!pS schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 16:56:
Hmz, bekent probleem, ik heb het bij mijn 3G zonder S ook,
meestal wanneer ik gebeld kan je schuiven tot je een ons weegt en dan de persoon terugbellen omdat je te laat bent. dan werkt het opeens op 'magische' wijze wel.
doet ie al sinds 3.0
Gelukkig niet altijd dus ik stoor me er niet heel erg aan. wat ik wel merk is al je natte (zweet) handen hebt het probleem erger is.
Ik heb precies hetzelfde probleem dat jij beschrijft. Dit is bij mij al sinds 2.x aan de hand op mijn 3G en nu heb ik het bij toeval ook op de 3GS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deegeeooh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-08 21:40
Hmmm... alhoewel het daarmee niet opgelost is, goed te horen dat ik niet de enige ben met dit probleem.

@ E-Vix, goeie suggestie, misschien dat ik dan wat verder kan deduceren. Ik ga hem morgen eens even restoren en dan geen backup terugzetten en ook geen applicaties resyncen. eens kijken wat er dan gebeurt. Ik had hem geunlocked inderdaad, maar is nu standaard op 3.1.3 en ook niet jailbroken.

@TUX2K. Probeer ik als eerst nu even. Taal op Engels. Edit: Maakt geen verschil

@matinez: hele scherm doet het dan niet meer.. alleen home en restore buttons blijven werken.

@ Ecl!ps: mijn probleem is tot op heden niet aan regelmatigheid onderhevig, waw het lijkt volledig willekeurig zich voor te doen. Soms een uur niet en dan ineens steeds achter elkaar, na willekeurige acties 8)7 Overigens lijkt me bij zweethanden of juist hele droge niet werken inherent aan de gebruikte techniek voor dit touchscreen, cq een feature en niet verwant aan dit fenomeen

dank voor het meedenken, to be continued...
Pagina: 1