Ipad 400eu ?????

Pagina: 1
Acties:
  • 620 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baron de L
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16-07-2024
Heb in de loop der dagen contact opgenomen met een aanbieder op marktplaats, deze aanbieder genaamd "Fore" Bood 3 apple ipad's aan van 32gb + 3g voor 400eu de stuk. Hoe geweldig dit aanbod ook klonk, is het natuurlijk ook te mooi om waard te zijn.

http://gsm-telecom.marktp...gb-wi-fi-3g-original.html

Maar ach wat, "let's give it a try"
Zodoende ben ik in contact gekomen met meneer "Peter Hugert". Wat natuurlijk een allias is voor een andere naam. Na een paar e-mailtjes met de beste man (die Engelstalig bleek te zijn) kwam het eindelijk uit op, natuurlijk.." De Betaling"..
Hij was er van overtuigd dat het vlekkeloos zou verlopen via " The Google Checkout Program".
Dit houd in dat:

1. Ik geld overmaak naar google checkout.
2. De beste man het product opstuurt.
3. Ik vervolgens 2 dagen heb het product te inspecteren en vervolgens het ja of nee woord te geven voor de geld transactie.
4. Het product niet goed is ik me geld terug krijg en hij zijn product.

Maar beste mensen zo ver ben ik natuurlijk niet gegaan. Er zijn namelijk een paar dingen die mij niet aan staan. Dat ik bij deze man geen google checkout account hoef te hebben om het geld over te maken.
Het een Roemeense bank is waar ik mijn verdiende centjes achterlaat. En dat de invoice nummers bij google niet bekend zijn.

Dus zeggen jullie het maar wat ik moet doen??

Probeer in de tussen tijd een afbeelding van de email er bij te zetten.

http://xs.to/share-4BF3_4BF1A91A.html

Mvg,

Dellaprignio

( Tevens mijn eerste Topic, hoop dat jullie het waarderen )

[ Voor 3% gewijzigd door Baron de L op 17-05-2010 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18:16

g0tanks

Moderator CSA
Baron de L schreef op maandag 17 mei 2010 @ 22:37:
Hoe geweldig dit aanbod ook klonk, is het natuurlijk ook te mooi om waard te zijn.
Je hebt het zelf al gezegd.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Uberhaupt niet topicwaardig. Je bent de zoveelste die door de eurotekens in de ogen meer dan een seconde in zoiets steekt, terwijl iedereen die ook maar een beetje nadenkt de webpagina afsluit.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quindor
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 14:50

Quindor

Switching the universe....

1 grote hoax.. vooral blijven pesten, maar wat je dan ook doet NOOIT een geld transactie doen....

Wat mij betreft is het iedereens taak zo nu en dan dit soort oplichters het leven zuur te maken. Halen ze er automatisch minder profijt uit en wellicht gaan ze het dan ook minder doen. Maar goed.... zo werkt dat in mijn hoofd. ;)

Dit gaat dan nog om een apparaat... maar ze spelen net zo lief met je gevoelens en bieden je relaties en liefde en weet ik het wat nog meer aan..... Ik ken iemand (kwam er achteraf pas achter) welke ongeveer 1500 euro verloren is op die manier, terwijl hij net in de scheiding met zijn vrouw zat, etc.

Dom, natuurlijk, net als dit verhaal hierboven, ook dom als je erin trapt. Maar mensen zijn nou eenmaal soms zwak.... gelukkig zijn er dan weer anderen welke het proberen te voorkomen. :)

Anyways, ik zeg, ze proberen het leven moeilijk te maken!

[ Voor 45% gewijzigd door Quindor op 17-05-2010 22:47 ]

Intermit.Tech YouTube Kanaal, Intermit.Tech Blog, QuinLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baron de L
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16-07-2024
Dat klopt, Maar misschien weten jullie een goede reactie of iets anders. Want, Deze aardige waarschijnlijk Roemeense man, die vol genot zit te wachten tot hij zijn vrouw en 3 kinderen weer wat te eten kan geven, heeft namelijk nog geen e-mail terug gehad. :D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18:16

g0tanks

Moderator CSA

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Baron de L schreef op maandag 17 mei 2010 @ 22:43:
Maar misschien weten jullie een goede reactie of iets anders.
Eventueel aangeven bij Marktplaats admins. Verder gewoon negeren, zodra mensen niet meer hebzuchtig naar dergelijke dingen kijken houden ze vanzelf op.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:16
Zeer geloofwaardig, absoluut je geld aan verkwisten, gegarandeerd dat jij een iPad krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-10 17:50
thaan schreef op maandag 17 mei 2010 @ 22:51:
Zeer geloofwaardig, absoluut je geld aan verkwisten, gegarandeerd dat jij een iPad krijgt.
een? nee joh 2, voor dat geld zeker ;)

nee maar even serieus banken kunnen helaas vrijwel niks doen als het niet binnen Nederland is. En geloof me het zijn Roemenen die je wifi proberen te hacken en je gegevens proberen te jatten voor niet nader te noemen doeleinde. (vaak dan). En dan komen ze nu met een aanbod die te goed is. Kijk wil hij het eerst naar jou opsturen en dat jij bijv week later geld opstuur oké maar dat gaat niet gebeuren ;)

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooiopdevork
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 25-05-2023
Dat zijn ook dezelfde gasten die iedere keer een iphone 3gs voor 150 euro aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:44
We waarderen je topic. Maar dit is dusdanige oplichterij, dat je het zelf ook al snel door hebt. Als de prijs zelfs lager is dan in de VS, dan moeten er toch allemaal alarmbellen gaan rinkelen ;). Het is daarom niet echt discussie waardig.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.