Iedereen zegt dat de CUSL2 een goede mobo is, maar de CUSL2-C heeft de nieuwste Intel chipset, dus ik dacht neem die maar , maar welke is nou beter? het is toch beter gewoon de nieuwste te nemen dus de CUSL2-C.
Verwijderd
CUSL2 heeft de intel 815E chipset, de CUSL2-C heeft de 815EP chipset. De CUSL2 heeft geen onboard VGA de CUSL2-C wel
Verwijderd
Andersom dus, de cusl2-c heeft geen onboard video en de cusl2 wel.Op zaterdag 10 maart 2001 01:58 schreef Ralluf het volgende:
CUSL2 heeft de intel 815E chipset, de CUSL2-C heeft de 815EP chipset. De CUSL2 heeft geen onboard VGA de CUSL2-C wel
hoe dan ook de cusl2 heeft agp pro de c niet...
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Verwijderd
KloptOp zaterdag 10 maart 2001 14:47 schreef MGSNK het volgende:
hoe dan ook de cusl2 heeft agp pro de c niet...
CUSL2: voordeel:
Onboard Video
AGP Pro
CUSL2-C Voordeel
Goedkoper maar heeft geen onboard video en agp pro, bijde mobo`s zijn zeer mooie mobo`s
Onboard Video
AGP Pro
CUSL2-C Voordeel
Goedkoper maar heeft geen onboard video en agp pro, bijde mobo`s zijn zeer mooie mobo`s
voordelen????
nou met het exstra stukje dat je bij de pro hebt, dus die extra pinnen, kan er meer vermogen worden gegeven ofzo, dus dan zou je een betere videokaart kunnen hebben dan de rest, want hij krijgt meer vermogen.....
In idere geval het is zoiets.....
Correct me if i'm wrong.
nou met het exstra stukje dat je bij de pro hebt, dus die extra pinnen, kan er meer vermogen worden gegeven ofzo, dus dan zou je een betere videokaart kunnen hebben dan de rest, want hij krijgt meer vermogen.....
In idere geval het is zoiets.....
Correct me if i'm wrong.
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Tja, vrij eenvoudig-
Heb je onboard VGA of AGP-Pro nodig (vrijwel niemand, lijkt me) ga voor de CUSL2
Heb je ze niet nodig en weet je wel iets beters met die 50,- ofzo te doen, neem de CUSL2-C
Heb je onboard VGA of AGP-Pro nodig (vrijwel niemand, lijkt me) ga voor de CUSL2
Heb je ze niet nodig en weet je wel iets beters met die 50,- ofzo te doen, neem de CUSL2-C
Oslik, blyat! Oslik!
ik denk wel dat er steeds meer vidkaarten met pro gaan komen, asus heeft er al een stel
CUSL2: voor budget bouwer die nauwelijks upgrade en weinig power nodig heeft dus Onboard Video en geluidOp zaterdag 10 maart 2001 14:52 schreef Da_BoR het volgende:
CUSL2: voordeel:
Onboard Video
AGP Pro
CUSL2-C Voordeel
CUSL2-C Voor de high end user/"tweaker"/gamer
Die zet er meteen een snelle/betere vga/geluids kaart in
omdat die de onboard stuf niet nodig heeft en er ook niet voor wil betalen 815ep chip goedkoper
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K
Eens in de pricewatch gekeken? CUSL2 is nou niet echt budget.Op zaterdag 10 maart 2001 15:32 schreef SuperG het volgende:
CUSL2: voor budget bouwer
CUSL2-C Voor de high end user
Oslik, blyat! Oslik!
Oh ja je vergeet 200-300 voor beetje VGA kaart en 50 -150,- voor beetje geluid
kan toch zo'n 400 gulden schelen bij budged PC assemnblage waar het eigenlijk omgaat
kan toch zo'n 400 gulden schelen bij budged PC assemnblage waar het eigenlijk omgaat
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K
nou ja de echte budget is rondom de 810 versie gebouwed
Hoe het nou met die onboard sound? Bij beide moederborden staat erop de Asus site dat dit Optional is, maar als je ervoor kiest is het zo'n vastgesoldeerde of is het een bijsteekkaart. Want ik neem zowieso onboard sound want dat vindt ik niet zo belnagrijk, onboard video hoef ik zeker niet.
En als ik op de Asus site lees kun je zowel onboard audio als onboard video als optie nemen er staat nergens dat de CUSL2 onboard video heeft.
Dus als je zou moeten kiezen tussen deze 2:
CUSL2 onboard audio en niet onboard video
of
CUSL2-C onboard audio en niet onboard video.
Welke zou je dan nemen de CUSL2-C toch heeft nieuwste chipset of zegt dat niets, is die AGP pro belangrijker met een GeForce MX?
En als ik op de Asus site lees kun je zowel onboard audio als onboard video als optie nemen er staat nergens dat de CUSL2 onboard video heeft.
of
Welke zou je dan nemen de CUSL2-C toch heeft nieuwste chipset of zegt dat niets, is die AGP pro belangrijker met een GeForce MX?
Verwijderd
.......De cusl2 heeft dus WEL onboard VIDEO,Op zaterdag 10 maart 2001 18:19 schreef RedAlert80 het volgende:
of
de cusl2-c heeft GEEN onboard VIDEO, en wat je vraag betreft, ik zou deze thread nog ff een keer GOED DOORLEZEN, want daar staat ALLES al IN!
CUSL2 heeft een extra CNR slot
Yay
4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1
Pagina: 1