Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Drempel plaatsen ad V&A

Pagina: 1
Acties:
  • 176 views

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Topicstarter
Ik kan me voorstellen dat dit eerder gevraagd is, ik kan e.e.a. alleen niet terugvinden.

Users die vers geregistreerd zijn kunnen direct advertenties plaatsen. Nu levert dit soms "users" op die iets plaatsen en vervolgens nooit meer terugkomen. Ook denk ik dat dit de betrouwbaarheid van V&A niet ten goede komt.

Iedereen begint uiteraard met een 0 aan beoordeling, maar ik kijk ook altijd naar de (indien gemaakte) postings van zo'n user om een inschatting te maken van de desbetreffende persoon. Als er, net als met bijv. Stuffis Generalis, een drempel wordt opgeworpen van 50 (of hoeveel dan ook) posts en/of geregistreerde dagen, kan dat dan niet z'n vruchten afwerpen?

Zo voorkom je dat iemand zich alleen maar registreert om een ad te plaatsen.

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Het is al een aantal keer gevraagd en het is altijd afgewezen. Geen idee meer waarom maar om de een of andere reden wil Tnet niet meedoen aan drempels voor dat deel vd site.

Op HWI doen ze dat wel en met redelijk succes.

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21-11 10:19

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ik mis alleen de onderliggende reden om het te doen. Je stelt dat het de betrouwbaarheid van de V&A niet helpt, maar is dat op dit moment dan een probleem? Ik vind eerlijkgezegd het aantal klachten over vermeende oplichting via de V&A behoorlijk meevallen, maar ook ik heb gee inzage in de cijfers om er een oordeel over te vellen.

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-11 16:18

MsG

Forumzwerver

Ik zie het huidige probleem ook niet zo, het kan soms ook zijn dat mensen juist bij de community komen via een aan- of verkoop. Bovendien is het criterium postings ook een beetje arbitrair. Er zijn ook oplichtingsgevallen geweest van postende users met positieve feedback.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Topicstarter
Edmin schreef op maandag 17 mei 2010 @ 21:46:
Ik mis alleen de onderliggende reden om het te doen. Je stelt dat het de betrouwbaarheid van de V&A niet helpt, maar is dat op dit moment dan een probleem? Ik vind eerlijkgezegd het aantal klachten over vermeende oplichting via de V&A behoorlijk meevallen, maar ook ik heb gee inzage in de cijfers om er een oordeel over te vellen.
Nou, ik ben aardig actief op het forum, en het is simpelweg het idee dat ik krijg dat er meer en meer postings gemaakt worden door mensen die negatieve ervaringen hebben met V&A. Dan heb ik het niet direct over oplichten, maar over niet reagerende mensen of absurd hoge prijzen.

Vooral in het Marktplaats forum spuwt men soms zijn gal over sommige aanbieders op V&A. Naar mijn idee dus meer dan voorheen, maar concrete bewijzen heb ik ook niet.

Ik vraag me alleen af, waarom niet? Als je zo de community een handje helpt? Ik kom dus altijd naar V&A ipv Marktplaats omdat ik hier vrijwel zeker ben van mij zaak en de mensen die reageren op mijn advertenties.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Edmin schreef op maandag 17 mei 2010 @ 21:46:
Emphasize mine.. Je vindt iets, maar je hebt geen getallen om die uitspraak te ondersteunen. 8)7

Anyways, we willen het liefst zoveel mogelijk mogelijkheden aan onze gebruikers bieden, en we zijn er niet van overtuigd dat zo'n drempel V&A zal helpen, dusehm.. denied, sorry :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.