Misleidende reclame

Pagina: 1
Acties:

• klaaz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-08 23:18

klaaz

it's me!

Topicstarter
Ben ik de enige die zich ergerd aan de reclame van de verschillende cablecompany's als chello en @Home?

Roepen op de radio en TV dat we toch allemaal ons moete aanmelden zonder melding te maken van gebieden. :(

Het mag duidelijk zijn, hier in Zuidlaren (Drenthe) kan het nog (lang) niet. Elke keer als ik de reclame hoor dan slaat mijn hart verrukt een tikje over, ff een check online en de zoveelste bevestigin dat ze me wel zullen informeren wanneer het wel kan valt weer in de bus.

Is hier juridisch iets tegen te doen?

Verwijderd

Yep !!! Een rechtzaak aanspannen, als het even kan een kort geding. Kabel internet behoort bij de eerste levensbehoeften en je hebt er RECHT op.
In de praktijk ziet de rechter dat anders dus je moet maar gewoon geduldig afwachten. of verhuizen naar een beschaafde stad met kabel.
Is asdl geen optie in jou buurt ???

[PS]
Troost je intussn met de gedachte dat er in nederland nog immer tienduizenden zijn zonder een aansluiting op het riool. :)
[/ps]

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-07 20:06

Stropdas

Insert subtitle here

Ik erger me er ook aan. Vandaag (gister) een folder van MXstream in de bus. Dat het bij ons beschikbaar is. Was het begin januari al, maar goed. 2 vrienden van mij (zelfde huizenblok) hebben al lang ADSL en ik zit nog te wachten op die nare mensen (ik heb me op 2 januari aangemeld). Zeggen ze dat ik mag wachten tot half april. Ligt aan de centrale zeggen ze (liegen ze. een van die 2 vrienden heeft het 2 weken later aangevraagd, en heeft het nu al bijna 3 weken). Die huizen zijn hier allemaal gelijk, en lijkt het mij dat de kabels ook hetzelfde zijn, maar dat callcenter weet alleen wat er op hun monitors staat, dus die kunnen me ook verder niets vertellen. HUFTERS.

Dit is ook misleidende reclame.

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

Verwijderd

Op zaterdag 10 maart 2001 01:58 schreef Stropdas het volgende:
Ik erger me er ook aan. Vandaag (gister) een folder van MXstream in de bus. Dat het bij ons beschikbaar is. Was het begin januari al, maar goed. 2 vrienden van mij (zelfde huizenblok) hebben al lang ADSL en ik zit nog te wachten op die nare mensen (ik heb me op 2 januari aangemeld). Zeggen ze dat ik mag wachten tot half april. Ligt aan de centrale zeggen ze (liegen ze. een van die 2 vrienden heeft het 2 weken later aangevraagd, en heeft het nu al bijna 3 weken). Die huizen zijn hier allemaal gelijk, en lijkt het mij dat de kabels ook hetzelfde zijn, maar dat callcenter weet alleen wat er op hun monitors staat, dus die kunnen me ook verder niets vertellen. HUFTERS.

Dit is ook misleidende reclame.
Hm, centrales kunnen best raar lopen. Ik woon hemelsbreed 200 meter van mijn werk en het enige gebouw dat ik onderweg tegen kom is de telefooncentrale waar mijn adsl op zit. Mijn werk, dat aan de overkant van de straat ligt zit op een andere centrale.
Hoezo logica?

• Freak_NL
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-07 09:47
Troost je intussn met de gedachte dat er in nederland nog immer tienduizenden zijn zonder een aansluiting op het riool.
Ik zet nog liever zo'n dixyhuisje in de tuin i.p.v. dieprioolering als ik daarvoor in de plaats breedband Internet krijg. :) Reclame's zijn idd irri als je weet dat er bij jouw geen kabel (of ADSL) beschikbaar is.

Verwijderd

Ach, leedvermaak is het beste vermaak, zegt Geezer die al geruime tijd van zijn breeeeeeeeeeeedband kaaaaaaaaaabel iiiiiiiiinternet verbinding geniet
>:)

[gemeenmode]
Maar wanhoop niet !! Ooit, eens, komt de kabel ook bij jouw. Geduld is een een schone zaak. >:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)
[/gemeenmode]

Verwijderd

ben ik blij dat ik gewoon alles heb :) zou niet moeten denken hoe ik zonder kabel zou moeten leven ;)

• Servowire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:46

Servowire

prutser:~#

zie sig

met papier mache kun je alles maken!!

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:36

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Tijdelijke ADSL aanbiedingen die je misloopt...

Maar wat dacht je van Casema, in stapjes over de jaren heen:

1 Sneller dan ISDN
2 klikken zonder tikken
3 continu online

En zelfs dat laatste is er dus geen garantie van dataverkeer (tis maar hoe je je internet aanbiedt :) ) En zelfs dat continu online is ook niet waar want na 36 uur word je eraf geflikkerd (als het al niet eerder gebeurt :( )

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

Pagina: 1