Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

XP-Mode als sandbox

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views

Verwijderd

Topicstarter
Kan XP Mode in Windows 7 gewoon gebruikt worden als sandbox?
Kan bijvoorbeeld een virus opgelopen in de XP Mode, overslaan naar je echte Windows 7?

• analog_
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik denk het wel. Der zijn gratis open source sandbox oplossingen. Volgens mij switcht het enkel het gedrag van een aantal dlls voor dat programma met een oudere implementatie.

[ Voor 45% gewijzigd door analog_ op 17-05-2010 20:13 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ik denk dat ik wel snap waarom je de vraag stelt, maar wat ik mis is wat je zoal opgezocht of zelf bekeken hebt aan mogelijkheden.
Dat praat over het algemeen wat makkelijker dan nu, en bovendien is dat één van de redenen waarom we het Windows Clients - Beleid ook hebben - ik mis een beetje de discussie waarde op deze manier en een simpel vraag en antwoordspelletje is niet helemaal wat we hier onder een goede topicstart verstaan.

Je kan het met een wat uitgebreider verhaal nog een keer proberen, en kijk dan ook even of Beveiliging & Virussen niet een betere plek is om je verhaal te doen :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.