Het volgende systeem heb ik in elkaar gezet:
Nu heb ik op de SSD windows 7 64bit geinstalleerd.
Na enige tijd kan mijn pc freezen kan ik hem gewoon resetten, start hij weer op.
Soms reboot hij ook gewoon en daarna geeft hij bij het opstarten een beep error. lange beep continues (videokaart error als ik het goed heb) als ik een tijdje wacht kan ik mijn pc gewoon weer starten.
nu ik al een tijd in windows zit is de tempratuur 35graden en ik heb de kaart ook al opnieuw gemonteerd
de ocz schijf staat op ahci.
als hij reboot staat dit in de event log:
The system has rebooted without cleanly shutting down first. This error could be caused if the system stopped responding, crashed, or lost power unexpectedly.
alle kabelzitten goed, ik heb het idee dat het de voeding kan zijn vanwege het bovenstaande event
meer interresant weet ik niet te vertellen, ik ga hem nu nog een stressen, kijken of ik een reboot krijg..
mvg,
Razedd
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Samsung Spinpoint F1 HD103UJ, 1TB | € 64,90 | € 64,90 |
| 1 | NZXT Whisper | € 117,67 | € 117,67 |
| 1 | Scythe Mugen 2 Rev. B | € 29,90 | € 29,90 |
| 1 | Antec TruePower TP-650 | € 79,- | € 79,- |
| 1 | OCZ Vertex Series SATA II 2.5" SSD 30GB | € 113,- | € 113,- |
| 1 | Kingston ValueRAM KVR1333D3N9K2/4G | € 98,19 | € 98,19 |
| 1 | AMD Phenom II X4 955 Black Edition | € 137,- | € 137,- |
| 1 | Gigabyte GA-790FXTA-UD5 | € 148,90 | € 148,90 |
| 1 | Sapphire HD5850 Toxic 1GB GDDR5 PCI-E | € 296,- | € 296,- |
Nu heb ik op de SSD windows 7 64bit geinstalleerd.
Na enige tijd kan mijn pc freezen kan ik hem gewoon resetten, start hij weer op.
Soms reboot hij ook gewoon en daarna geeft hij bij het opstarten een beep error. lange beep continues (videokaart error als ik het goed heb) als ik een tijdje wacht kan ik mijn pc gewoon weer starten.
nu ik al een tijd in windows zit is de tempratuur 35graden en ik heb de kaart ook al opnieuw gemonteerd
de ocz schijf staat op ahci.
als hij reboot staat dit in de event log:
The system has rebooted without cleanly shutting down first. This error could be caused if the system stopped responding, crashed, or lost power unexpectedly.
alle kabelzitten goed, ik heb het idee dat het de voeding kan zijn vanwege het bovenstaande event
meer interresant weet ik niet te vertellen, ik ga hem nu nog een stressen, kijken of ik een reboot krijg..
mvg,
Razedd