Kef HTS2001.3 eitje open maken

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenudb
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 27-11-2021
Goedemiddag,

Zojuist viel mij het volgende op: er zit een druppel vloeistof op de conus van de luidspreker. Het heeft de kleur van cola, echter ik kan me zo niet herinneren wanneer ik er met cola in de buurt ben geweest. Dus wat het precies is weet ik niet. Toch zit het mij niet lekker dat er iets op de conus zit wat er niet hoort. Daarom wil ik dit graag verwijderen, maar hiervoor moet de kap er even af. Ik zou echter niet weten hoe ik dit voor elkaar kan krijgen ik zie aan de achterkant geen schroeven oid. Omdat ik geen dingen wil ontwrichten of kapot maken hoop ik dat iemand hier ervaring mee heeft en mij kan vertellen hoe ik de kap van de luidspreker moet halen.
Ter verduidelijking heb ik twee fotos gemaakt:
http://img683.imageshack.us/img683/6746/image078s.jpg
http://img695.imageshack.us/img695/1028/image077l.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:24

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Het kan wat lijm zijn...

Maar als je het niet hoort lijkt mij dat er weinig aan de hand is toch?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenudb
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 27-11-2021
Nee, maar daar gaat het mij ook niet om, ik vraag me af of die speakers los kunnen en of iemand dat weet.
Daarbij geldt voor mij dat als het lijm is het mij ook niet de bedoeling lijkt dat dat op enige manier los heeft weten te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geen idee of ze los kunnen, maar je gaat ongetwijfeld meer mollen als je het gaat proberen.. Voorzichtig dus, want je bent een knappe jongen als je het verschil in geluid kan horen met die druppel cola, dus dat is het niet waard imho..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_FORCE
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Klop eLMo, maar het luistert gevoelsmatig toch niet lekker voor sommigen :)
Geen idee hoe die KEF's in elkaar zitten.
Ik gok gelijmd en dan wordt het een heel lastig klusje.

One World Concepts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e-sonic
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-06-2020
hallo, ik gebruik ook eitjes, naast de monitor, je hebt van KEF een zeskant sleutel gekregen, waarmee de beugels vastgezet kunnen worden, er zit ook een zeskant op de achterkant, daar past de sleutel ook op.

hiermee kan de achter kap eraf, of dit nut heeft weet ik niet want de speaker zit voor vast met de grille....

ik zou kijken voor garantie, want je hebt 5 jaar op de eitjes, 1 jaar op de sub, en dat haalt ie soms....

groet van audiopartner e-sonic, en veel luisterplezier met de eitjes
Pagina: 1