Ik heb deze week team-arena gekocht en heb een aantal probleempjes:
1) Het geluid gaat af en toe storen (erg vaak erg irritant) ook komt als je bijv springt of schiet het geluid veel te laat.
2) Het werkt niet meer zo soepel als het daarvoor deed, (geld nu ook voor gewoon q3)
3) Ik hoor van mensen dat het een gratis addon is (ik weet niet ik vond quake3 vet dus heb ik gewoon zonder kijken ofzo deze besteld).
Okay dan hier mijn systeem zodat jullie misschien weten wat de boosdoener is. Voordat ik team arena geinstald had werkte alles vlekkeloos snel en goed, dit was met quake3 alles grafisch op zijn hoogst 32bit tri etc etc. Dit was met 1.17
Hardware:
Tbird900@1000
256mb 133mhz Infineon
Geforce2mx
Soundblaster 128
Msi-k7tpro2
IBM 30gyg 7200rpm/2mb
Rest niet belangrijk..
Software:
win98se
Quake 3
Team Arena
nieuwe via en detonators directx7
Alles is orgineel dus GEEN warez.
Alles werkte met q3 met 1.17 dus perfect!
1) Het geluid gaat af en toe storen (erg vaak erg irritant) ook komt als je bijv springt of schiet het geluid veel te laat.
2) Het werkt niet meer zo soepel als het daarvoor deed, (geld nu ook voor gewoon q3)
3) Ik hoor van mensen dat het een gratis addon is (ik weet niet ik vond quake3 vet dus heb ik gewoon zonder kijken ofzo deze besteld).
Okay dan hier mijn systeem zodat jullie misschien weten wat de boosdoener is. Voordat ik team arena geinstald had werkte alles vlekkeloos snel en goed, dit was met quake3 alles grafisch op zijn hoogst 32bit tri etc etc. Dit was met 1.17
Hardware:
Tbird900@1000
256mb 133mhz Infineon
Geforce2mx
Soundblaster 128
Msi-k7tpro2
IBM 30gyg 7200rpm/2mb
Rest niet belangrijk..
Software:
win98se
Quake 3
Team Arena
nieuwe via en detonators directx7
Alles is orgineel dus GEEN warez.
Alles werkte met q3 met 1.17 dus perfect!