Toon posts:

Probleempjes quake3 team arena

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb deze week team-arena gekocht en heb een aantal probleempjes:

1) Het geluid gaat af en toe storen (erg vaak erg irritant) ook komt als je bijv springt of schiet het geluid veel te laat.
2) Het werkt niet meer zo soepel als het daarvoor deed, (geld nu ook voor gewoon q3)
3) Ik hoor van mensen dat het een gratis addon is (ik weet niet ik vond quake3 vet dus heb ik gewoon zonder kijken ofzo deze besteld).

Okay dan hier mijn systeem zodat jullie misschien weten wat de boosdoener is. Voordat ik team arena geinstald had werkte alles vlekkeloos snel en goed, dit was met quake3 alles grafisch op zijn hoogst 32bit tri etc etc. Dit was met 1.17

Hardware:
Tbird900@1000
256mb 133mhz Infineon
Geforce2mx
Soundblaster 128
Msi-k7tpro2
IBM 30gyg 7200rpm/2mb
Rest niet belangrijk..

Software:
win98se
Quake 3
Team Arena
nieuwe via en detonators directx7
Alles is orgineel dus GEEN warez.

Alles werkte met q3 met 1.17 dus perfect!

Verwijderd

Loopt nu een stuk langzamer omdat de textures niet gecomprimeerd worden. Zet compress textures( bij setup, system, ) op yes. Download ook effe de nieuwste Pontrelease 1.27h.

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16-02 20:19
Dit ligt aan de nieuwe pointrelease van q3 die bij team arena zit. Dit is 1.27 geworden, maar die is zoals je merkt niet zo snel en niet zo foutloos als 1.17.
Toch zou ik 1.27 blijven gebruiken omdat bijna alle servers op internet 1.27 gebruiken. Bovendien zijn er weinig/geen cheats voor 1.27, en das wel fijn.
Er komt binnenkort trouwens weer een nieuwe 1.27, die waarschijnlijk al deze problemen oplost.

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y

Verwijderd

Topicstarter
Komt het geluid ook door deze pointrelease?

En nu komt de major problem, ik speel altijd op mplayer europe en com omdat daar veel vrienden zitten en ik het daar leuker vind dan op andere sites, maar ja die gebruikt dus 1.17.

Is er niet een mogelijkheid om quake3 gewoon op 1.17 te laten en team arena op 1.27?

Zal wel niet, maar niet geschoten is altijd mis.

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Quake3 Team Arena is ook wel wat pittiger voor je PC. Bij mij draait Q3 sneller, dan Q3 Team Arena. Ik heb geen verschillen met betrekking tot gecomprimeerde texturen, want mijn kaart ondersteunt dat toch niet.

Verwijderd

Topicstarter
Maar weet niemand of je zeg maar 2 versies van quake kan maken 1 met patch 1.17 en de andere met team arena addon ofzoiets

Verwijderd

Ja, gewoon twee keer installeren.
Om quake3 arena te spelen heb je geen reg settings nodig, om team arena uberhaupt te installeren heb je wel quake3arena regsettings nodig. Dus bv:
install q3arena, + q3arena patch.
Kopieer installatie directory naar een andere (kopieer niet verplaatsen)
en installeer dan TEAM arena in de direcory van de oorspronkelijke q3arena directory. + patch.
(mijn komma toets is stuk)

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-02 17:45

FoggyFreek

I'm a llama again!

mijn komma toets is kapot
Toch wat minder gebruiken ZAC !

to the point:

Zet anders Mouse Smoothing (Controls-Misc.) even aan (Dat helpt echt enorm.) Dan gaat het ineens een stuk soepeler !

-- Altijd blijven prutsen --

Verwijderd

Topicstarter
Okay bedankt iedereen, ik ga het meteen proberen :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het net geprobeerd en het werkt niet, quake3 kan ik nog gewoon goed spelen, alleen met team arena mis ik heel veel textures in het spel. Als ik q3 via team arena speel mis ook ook textures.

Als ik maar 1 quake3 versie heb geinstald, dan werkt team arena dus wel.. heel vreemd. :?

en ja ik heb ze allebei orgineel
Pagina: 1