Misschien een rare vraag maar hoe kan ik een object vullen zonder er een nieuw object van te declareren.
Een voorbeeld:
Ik zou bijvoorbeeld graag hebben dat iemand kan zeggen ik maakt een variabele van het type Email en vul deze door de input als een string.
Dus dan ik niet nogmaals een e-mail object hoef te declareren. Waarom ik dat wil, ik wil enkele standaarden aanmaken dus bijvoorbeeld Postcode, Email, etc. en dan niet de ontwikkelaars verplichten nogmaals new Email... of email.validate of email.set te gebruiken.
Gewoon enkel email = inputvalue.
Kan dat?
Een voorbeeld:
Ik zou bijvoorbeeld graag hebben dat iemand kan zeggen ik maakt een variabele van het type Email en vul deze door de input als een string.
Visual Basic .NET:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| class Email private email As String property pEmail() as String get... set... end property end class dim mijnemail As Email = "email@adres.nl" |
Dus dan ik niet nogmaals een e-mail object hoef te declareren. Waarom ik dat wil, ik wil enkele standaarden aanmaken dus bijvoorbeeld Postcode, Email, etc. en dan niet de ontwikkelaars verplichten nogmaals new Email... of email.validate of email.set te gebruiken.
Gewoon enkel email = inputvalue.
Kan dat?