Toon posts:

Hoe iemand tracen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb levensbedreigingen ontvangen van iemand die zen e-mailadres heeft achtergelaten van yahoo.com, ik heb nu al een mail naar abuse@yahoo.com gestuurd, maar wanneer ik deze nu krijg, welke stappen moet ik dan verder ondernemen om deze persoon behind bars te krijgen? (dus hoe de naam vinden en waar klacht indienen) Ik woon wel in België, maar reacties uit nederland zijn ook welkom aangezien ik vermoed dat het systeem vrij gelijk is. Danku bij voorbaat

Verwijderd

gewoon op je block list zetten en gaan :Z niks aan de hand dan

• picobyte
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-05-2025

picobyte

MhIHIHI!

Bouncen met cc naar abuse@yahoo.com

Powered bij meergranenbrood.

Verwijderd

Topicstarter
heppek gedaan, maar ik vermoed dat ik een ip en/of provider ga krijgen van hun, wat doe ik hiermee???

• klaaz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-08 23:18

klaaz

it's me!

Ik vermoed dat je niks zal krijgen als een bedankje en dat men er naar gaat kijken. Ze zullen een particulier of bedrijf echt geen records geven. Daarvoor moet je via de rechter

Verwijderd

Topicstarter
alsik dat terugkrijg, stap ik naar de rechter, ik zal een paar citaatjes geven:

Beste psYchOtIc, Ik vind u uitleg over uzelf zwak en dikkenekkig. Niet te geloven. En uw op Redattack gebaseerde nickname is ook al een giller. Ik hoop dat uw lief oud genoeg is om dit allemaal te relativeren, if not, dan vrees ik dat ze niet al te lang meer bij u zal blijven. I wish you luck from nArcOtIc de vrouwenkenner P.S. Als ik u in Turnhout of de Zillion of den Atmoz zie, sla ik op uw bakkes. I've seen your picture man P.P.S. Trouwens ne belachelijke kop, stoeft daar maar eens over

ha die nikky (of moet ik jannet zeggen) uwe site trekt echt op niks waarom: -ge ziet er nie uit ge lijkt wel een strandjannet eerste klas (of zijde da ook waarschijnlijk wel)-tis echt zielig om ne ite te maken over uw eigen,die dan nog super slecht is ook-en uwe site ziet er ook gewoon nie uit.Hoe is het trouwens me uw vriendinneke is ze al 11 jaar geworden of mag ze nu al al tot 10 uur buite blijven dan kan ze u nog eens goe blowen want ge moogt er toch nie op zeker,da zou een misdaad zijn he. salut kill u when i c u

Hoi jannet ik hoop da ge beseft da ge nimmer gewenst zijt in turnhout en ook nie in leuven want als ik u nog ene keer vroom zie doen dan snij ik uw strot open. ik hoop da ge da goe verstaan hebt he. salut kill u when i c u

no way dat ik nog gerust ben

Verwijderd

In de header van de email staat het ip adres vanwaar de email verzonden is.
Daaruit valt ook de provider van de afzender af te leiden.
De provider van de afzender weet welke ip op welk moment aan welke computer toegewezen is.
Stuur de mail door naar de provider en voila meestal intereseert het ze niet.

Trouwens ik heb mijn mijn belgisch-nederland woordenboek er bij moeten pakken om het te kunnen lezen. Ik hoop dat de rechter hem veroordeeld tot het verplicht volgen van een cursus Algemeen Beschaafd Belgisch.

Verwijderd

Topicstarter
lolz, hij is zo slim nooit te replyen en alleen in men guestbook te schrijven, ik heb deze maatschappij ook getraced, en het zou me geen zier kunnen schelen moest hij niet overduidelijk in dezelfde stad wonen als ik, namelijk mijn postnummer zit in zijn mailadres, hij spreekt vooral over mijn stad en het uitgaan daar en hij spreekt vloeiend (overdreven dus) het plaatselijke dialect.
Pagina: 1