Toon posts:

Waar is m'n 3d mark score gebleven?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na installatie van NVMax en nieuwe VIA drivers 4.29 is m'n 3d mark2000 score in Win2K gezakt van 4750 naar 4100 :(

Ik heb Win2K opnieuw clean geinstalleerd, maar krijg mijn oude score met geen mogelijkheid meer terug.

Verdere info W2K SP1, DirectX 8.0, Det 6.47, VIA 4,29b. Deze zaken zijn volkomen identiek aan toen ik nog met gemak 4750 haalde.

Wat zie ik over het hoofd, heeft iemand een idee?

Verwijderd

Geheugen op 100 ipv 133?

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-08 19:49
daarom zijn computers zo boeiend vind ik, zo doen elke keer toch iets anders, ook al heb jij zelf precies het zelfde gedaan, snapje?

ik zou zeggen, ga eens lekker wat andere drivers proberen, ik vind persoonlijk dir nvidia drivers niet lekker, ik heb zelf liever de drivers van mijn fabrikant (hercules)

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 10 maart 2001 02:42 schreef HlpDsK het volgende:
Geheugen op 100 ipv 133?
Helaas niet :(

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 10 maart 2001 02:44 schreef Mister_X het volgende:
daarom zijn computers zo boeiend vind ik, zo doen elke keer toch iets anders, ook al heb jij zelf precies het zelfde gedaan, snapje?

ik zou zeggen, ga eens lekker wat andere drivers proberen, ik vind persoonlijk dir nvidia drivers niet lekker, ik heb zelf liever de drivers van mijn fabrikant (hercules)
Ik vraag mij af wanneer ik het eens afleer om altijd weer nieuwe drivers te proberen, ook al draait alles lekker.

Waarschijnlijk nooit :D
Dat wordt vandaag weer klooien met allerlei drivers, ach het regent toch >:)

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-08 19:49
:)

goeiemorgen trouwens, vroeg op zeg

Verwijderd

Topicstarter
Kids moeten/ mogen naar zwemles, vandaar!
Anders was ik lekker blijven meuren :)

Oh,ja, probleem is opgelost. SP1 nog een keer eroverheen gedraaid en mijn oude score was weer ( bijna) helemaal terug.

Allemaal thnx voor jullie reacties en sluiten maar die hap :P
Pagina: 1