Da's ergens toch best wel ouderwets dunkt me?Afbeeldingen voor in het fotoalbum kunnen alleen in jpeg-, .gif- en png-formaat worden geupload.
Een of andere browser uit Redmond die het nog niet ondersteunt en waar we de komende 5 jaar dus nog wel last van zullen hebben?
Intentionally left blank
Opzich heeft hij wel een punt, we kunnen de ondersteuning best toevoegen, als iemand een .svg upload zal hij hopelijk zelf wel beseffen dat het niet (zomaar - plugin nodig) in IE gaat werkencrisp schreef op maandag 17 mei 2010 @ 14:24:
Een of andere browser uit Redmond die het nog niet ondersteunt en waar we de komende 5 jaar dus nog wel last van zullen hebben?
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Anders loop je toch alleen maar tegen een kip-ei-verhaal aan en, maar da's mijn zeer n00bish, niet-onderbouwde hypothese
, waarschijnlijk kost 't amper 5 minuten werk om het toe te voegen
Ff extensie- en sanity-check en wazaa
Er zit natuurlijk wel wat meer achter, zoals bijvoorbeeld de thumbnails die gecreëerd worden... en daarom kan je het maken van inschattingen ook beter aan ons overlaten in plaats van daar zelf aannames over te doenOsiris schreef op maandag 17 mei 2010 @ 14:39:
Anders loop je toch alleen maar tegen een kip-ei-verhaal aan en, maar da's mijn zeer n00bish, niet-onderbouwde hypothese, waarschijnlijk kost 't amper 5 minuten werk om het toe te voegen
Ff extensie- en sanity-check en wazaa
Verder ben ik er gewoon geen voorstander van om iets dergelijks te faciliteren zonder fatsoenlijke fallback voor IE (ook al is het een achterlijke browser en zie ik 'm het liefst helemaal verdwijnen
Intentionally left blank
Misschien een tikkeltje off-topic, maar waarom wordt de svg in Osiris in "Het grote-boze-rant-maar-raak-topic deel 9" eigenlijk niet getoond door Firefox 3.6.3, terwijl ik hem wel te zien krijg als ik view image doe?
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Duhcrisp schreef op maandag 17 mei 2010 @ 14:56:
[...]
en daarom kan je het maken van inschattingen ook beter aan ons overlaten in plaats van daar zelf aannames over te doen
Ach, noem de feature beta, geef een waarschuwing en leg de verantwoordelijkheid bij de uploader.crisp schreef op maandag 17 mei 2010 @ 14:56:
Verder ben ik er gewoon geen voorstander van om iets dergelijks te faciliteren zonder fatsoenlijke fallback voor IE (ook al is het een achterlijke browser en zie ik 'm het liefst helemaal verdwijnen).
En thumbnails qua thumbnails: zou de browser dat niet moeten "fixen" als je simpelweg een kleinere afmeting in pixels opgeeft?
Blame FirefoxOrion84 schreef op maandag 17 mei 2010 @ 15:01:
Misschien een tikkeltje off-topic, maar waarom wordt de svg in Osiris in "Het grote-boze-rant-maar-raak-topic deel 9" eigenlijk niet getoond door Firefox 3.6.3, terwijl ik hem wel te zien krijg als ik view image doe?
[ Voor 23% gewijzigd door Osiris op 17-05-2010 15:03 ]
Wat overigens een mooie hint richting crisp is om de [img]-tag in 't geval van een SVG-bestand om te bouwen richting een <object>-tag
Pagina: 1