Ik ben opzoek naar een (redelijk)goede hoofdtelefoon. Mijn budget ervoor is alleen maar beperkt. Ik heb een aantal hoofdtelefoon geselecteerd die binnen mijn budget passen, alleen ik heb 0,0 verstand ervan. Ik heb dus ook maar merken geselecteerd die in mijn ogen goed lijken.
Waar ik het voor wil gebruiken? Beetje muziek luisteren op de laptop. Vooral top40, hardstyle en radio. Bass mag gerust meer dan gemiddeld aanwezig zijn. Maar het moet niet extreem worden. En misschien ooit te gebruiken voor de spelcomputer al verwacht ik van niet.
Dit zijn de hoofdtelefoons die in mijn budget passen (als iemand een betere weet in dezelfde prijsklassen is dat natuurlijk ook welkom!)
- Sennheiser HD201
- Sennheiser HD202
- Sennheiser Evolution eH150
- Sennheiser HD437
- Skullcandy Hesh Headphones
- Skullcandy Lowrider Xbox 360 Gaming Headset (SMLWBX-34)
- Sony MDR-XD100
- JVC HARX500
- Panasonic RPDJ300
- Philips SHM7500
(ik weet dat er twee tussen zitten met een mic erbij, dat is opzich wel een leuke extra)
Zitten er aanraders tussen? Wat zou bijvoorbeeld een top 3 (kunnen) zijn.
Hier afbeeldingen van de hoofdtelefons op volgorde van hierboven:

(sorry kon geen kleinere plaatjes vinden waar je ook nog iets duidelijk op kunt zien)
Waar ik het voor wil gebruiken? Beetje muziek luisteren op de laptop. Vooral top40, hardstyle en radio. Bass mag gerust meer dan gemiddeld aanwezig zijn. Maar het moet niet extreem worden. En misschien ooit te gebruiken voor de spelcomputer al verwacht ik van niet.
Dit zijn de hoofdtelefoons die in mijn budget passen (als iemand een betere weet in dezelfde prijsklassen is dat natuurlijk ook welkom!)
- Sennheiser HD201
- Sennheiser HD202
- Sennheiser Evolution eH150
- Sennheiser HD437
- Skullcandy Hesh Headphones
- Skullcandy Lowrider Xbox 360 Gaming Headset (SMLWBX-34)
- Sony MDR-XD100
- JVC HARX500
- Panasonic RPDJ300
- Philips SHM7500
(ik weet dat er twee tussen zitten met een mic erbij, dat is opzich wel een leuke extra)
Zitten er aanraders tussen? Wat zou bijvoorbeeld een top 3 (kunnen) zijn.
Hier afbeeldingen van de hoofdtelefons op volgorde van hierboven:

(sorry kon geen kleinere plaatjes vinden waar je ook nog iets duidelijk op kunt zien)