Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolucious
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-05 07:13
Hey iedereen, ik heb nu 2 beeldschermen aangesloten ( syncmast 205BW + Syncmaster 2450p ) en ik heb ultramon al gebruikt, gebruik nu display fusion. Werken allebei perfect probleem is dat ik eigenlijk wil dat de taakbalk gewoon ge duplicate word naar me 2e monitor. Maar dan alles dus ook de menustart knop en mijn systeem vak ook naar mijn 2e beeldscherm. Weten jullie of dit mogelijk is?
En ik heb probleem als ik op mijn main monitor (waar mijn orginele taakbalk is ) en ik kijk iets in fullscreen dan verbergt hij de taakbalk, echter zodra ik op mijn 2e monitor iets aanklik springt die taakbalk weer te voorschijn, is er een manier omdat te voorkomen behalve de hele tijd taakbalk verbergen aan en uit te vinken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:45
@ het tweede deel van je vraag: je taakbalk is nou eenmaal always on top, tenzei je dit uit zet, maar da's ook niet ideaal.

Ik gebruik ook UltraMon en heb totaal geen gemis aan het niet hebben van een startknop op m'n tweede scherm, ik zie ook het nut er niet zo van om eerlijk te zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Als je iets in fullscreen kijkt moet je het doen op je secundaire monitor :+
Als je daar geen taakbalk hebt komt hij er ook niet voor te staan :P

Ik heb ook sinds kort een dual monitor setup en ik vind die aanpassing wel fijn zodat je flash-video altijd op fullscreen blijft spelen ook al doe je wat op je primaire monitor. Eerst sprong hij dan weer terug in de browser.

http://lifehacker.com/541...l-screen-on-dual-monitors

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:45
Hee ReFresh F5 wat een awesome linkje is dat :D daar zocht ik al een tijdje een oplossing voor :D