Hey iedereen, ik heb nu 2 beeldschermen aangesloten ( syncmast 205BW + Syncmaster 2450p ) en ik heb ultramon al gebruikt, gebruik nu display fusion. Werken allebei perfect probleem is dat ik eigenlijk wil dat de taakbalk gewoon ge duplicate word naar me 2e monitor. Maar dan alles dus ook de menustart knop en mijn systeem vak ook naar mijn 2e beeldscherm. Weten jullie of dit mogelijk is?
En ik heb probleem als ik op mijn main monitor (waar mijn orginele taakbalk is ) en ik kijk iets in fullscreen dan verbergt hij de taakbalk, echter zodra ik op mijn 2e monitor iets aanklik springt die taakbalk weer te voorschijn, is er een manier omdat te voorkomen behalve de hele tijd taakbalk verbergen aan en uit te vinken?
En ik heb probleem als ik op mijn main monitor (waar mijn orginele taakbalk is ) en ik kijk iets in fullscreen dan verbergt hij de taakbalk, echter zodra ik op mijn 2e monitor iets aanklik springt die taakbalk weer te voorschijn, is er een manier omdat te voorkomen behalve de hele tijd taakbalk verbergen aan en uit te vinken?